Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Ben niet echt fan, maar als jij het maar leuk vindt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBen niet echt fan, maar als jij het maar leuk vindt.
Het verschil SL 63 AMG en SL 55 AMG qua rijden is zó groot, dat je de slechtere looks erbij neemt.
Hij is van cruiser naar sportwagen geëvolueerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenabsoluut, en een SL55 klinkt minstens even goed..
onlangs hoorde ik er ééntje in Gent.. zo lekker diep
Ziet er fantastisch uit, trekt beter op en is gemakkelijker te tunen, en het geluid moet niet onderdoen voor die atmo V8, integendeel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNemen jullie de 55 dan maar, ik ga mijn 63 wel afhalen
Wel eerst een afbetalingsplan regelen hé. Veel plezier met je 63.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNemen jullie de 55 dan maar, ik ga mijn 63 wel afhalen
Comment
-
Als het dan toch zo'n nieuwe moet zijn, waarom zo'n kleine V8?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=64539990&__lp=3&scopeId=C&sort Option.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.s ortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200& makeModelVariant1.modelId=106&makeModelVariant1.se archInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFre etext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=fal se&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY& negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE _UNREPAIRED&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenZiet er fantastisch uit, trekt beter op en is gemakkelijker te tunen, en het geluid moet niet onderdoen voor die atmo V8, integendeel...
Jammer dat die 7G-tronic er niet op valt te plakken
Comment
-
Heb overlaatst nog een mercedes gespot op de E17. Ik denk dat het een S was, maar ik weet niet wie het getuned heeft. Er waren twee rechthoekige uitlaten aan beide kanten, maar ze waren nog eens in 2 gesplitst (dus 2 vierkanten aan beide kanten). Iemand enig idee wat dat zou zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenGespot in Londen. Is dit een echte AMG? Zeldzaam?
Zo vet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenNice!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHelemaal mee eens wel.
Jammer dat die 7G-tronic er niet op valt te plakken
Comment
Comment