Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Achja

Yeah, Lampe style .

Koop ongeveer de mooist uitgevoerde S-klasse van zijn generatie en leg er belachelijk ordinaire velgen onder .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
      AMG AMG AMG..

Niks dan problemen ja!
      Problemen met de ML?
      nls2000

Comment

• SL63 met offroadpack (of zijn die bumpers zo?)

www.autoweek.nl

Comment

• Zo verpest je hem helemaal!

Comment

• Bumpers zijn zo.

Rijhoogte staat gewoon op't hoogste.

Comment

• Dat snap ik nu eens echt niet sè... Ok als je 'm hoog zet om op terrein te rijden, maar zet 'm dan toch alstublieft terug op z'n lage stand als je 'm parkeert
              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Bumpers zijn zo.

Rijhoogte staat gewoon op't hoogste.
                Weet ik.

Maar zet hem dan toch gewoon laag als je stil staat. Tis zo al geen schoonheid, door hem zo hoog te zetten verbetert dat er niet op..

Comment

• Zou AMG Manufaktur dat ding terug de achterbumper van de 55 AMG kunnen geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                    Zou AMG Manufaktur dat ding terug de achterbumper van de 55 AMG kunnen geven?
                    Ja, die kunnen die zelfs de achterbumper van de allereerste SL 500 geven als je dat vraagt.

Maar knapper gaat dat niet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                      Problemen met de ML?
                      Ja, we kwamen terug van onze reis. En we willen dan uit gaan eten met de ML die hier een weekje stil stond. De ML reageert niet op de sleutel..

Dan maar de "échte" sleutel eruit schuiven en daarmee proberen. Uiteindelijk gelukt om hem open te krijgen, maar dan gingen de lichten niet aan in het interieur en wou hij niet starten.

Dan maar naar de 24h service gebeld. Blijkbaar was er iets in de wagen dat de batterij leeg heeft gezopen..

Dit is zeker al de 5de keer dat we problemen hebben met de ML.
                      Mijn vader zei me nog, binnen een jaar vliegt deze buiten.
                      Dan komt er waarschijnlijk een 2-deurs ofzo in de plaats. En tegen dat de Aston Martin Rapide uitkomt, vliegt de S ook de deur uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                        Dat snap ik nu eens echt niet sè... Ok als je 'm hoog zet om op terrein te rijden, maar zet 'm dan toch alstublieft terug op z'n lage stand als je 'm parkeert

Wat kan dat die kerel schelen.

Hij rijdt met een SL63.

Comment

Hij rijdt met een SL63.
                          Pas op, ik ken iemand die met een Range Rover Diesel rijdt, en die de luchtvering ook altijd naar beneden zet als ie hem parkeert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Yeah, Lampe style .

Koop ongeveer de mooist uitgevoerde S-klasse van zijn generatie en leg er belachelijk ordinaire velgen onder .
                            Loser.

Comment

• Kvind dat belachelijk.

Omhoog zetten, rijden, parkeren, omlaag zetten, uitstappen, weggaan, terugkomen, instappen, terug omhoog zetten, wegrijden.

wtf

Laat die kar gewoon staan, kan je meteen wegrijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Pas op, ik ken iemand die met een Range Rover Diesel rijdt, en die de luchtvering ook altijd naar beneden zet als ie hem parkeert
                                Slimme kerel

Comment

Kvind dat belachelijk.

Omhoog zetten, rijden, parkeren, omlaag zetten, uitstappen, weggaan, terugkomen, instappen, terug omhoog zetten, wegrijden.

wtf

Als je parkeert druk je op 1 knopje en dan zakt hij.

Als je terug weg rijdt gaat hij zelf terug omhoog.

Comment

Kvind dat belachelijk.

wtf

Jij overdrijft ook weer hé!

Je zet hem omhoog, je rijdt, je parkeert. Dan verlaat je het voertuig.
                                    Een halfuur later stap je weer in het voertuig en zet je hem weer omhoog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                      Ja, we kwamen terug van onze reis. En we willen dan uit gaan eten met de ML die hier een weekje stil stond. De ML reageert niet op de sleutel..

Dan maar de "échte" sleutel eruit schuiven en daarmee proberen. Uiteindelijk gelukt om hem open te krijgen, maar dan gingen de lichten niet aan in het interieur en wou hij niet starten.

Dan maar naar de 24h service gebeld. Blijkbaar was er iets in de wagen dat de batterij leeg heeft gezopen..

Dit is zeker al de 5de keer dat we problemen hebben met de ML.
                                      Mijn vader zei me nog, binnen een jaar vliegt deze buiten.
                                      Dan komt er waarschijnlijk een 2-deurs ofzo in de plaats. En tegen dat de Aston Martin Rapide uitkomt, vliegt de S ook de deur uit.
                                      Dat is toch een ziekte van al die moderne wagens die volgeladen zitten met electronica. Ik heb al gehoord van mensen die daarom een extra batterij laten bijsteken.
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Hij rijdt met een SL63.
                                        Mij zou 't veel schelen. SL63 of niet. En als je met een SL63 rijdt, doe 't dan goed.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Niet meer dan logisch imho
                                        nls2000

Comment

• Ik heb zo'n vermoeden dat het makkelijker is om uit te stappen als die SL63 hoger staat, zeker op die ondergrond.

Wat is dus logisch?

Comment

Working...
                                          X