Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die AMG's 'brullen' meer dan ze 'zingen' (vb Ferrari).

Ik denk het ook een beetje ligt aan het motorkarakter/type, want langs binnenin klinkt de motor ook zo. Volume stijgt maar de toon niet echt.

Hoe dan ook, dik geluid it is, zeker bij een fly-by.

Comment

• Maar onderstaande CLS klinkt dan wel weer (totaal) anders als die CLK hier boven. Opname doet toch ook veel. En die interne facelift van de vitessebak/uitlaat klinkt toch ook anders.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• echt é!

+ YouTube Video

Comment

• pfff er gaat toch echt niks boven een V8 (voor mij)

Comment

• Is dit niet wat te duur?

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Ja, dat is meer dan het dubbele van de waarde

Comment

• Dat is zelfs de prijs zonder de "Ricaro" zetels .
                + 5000 € voor Recaro sportzetels

Comment

• dat is écht véél te duur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Da's moeilijk uit te leggen, ik ervaar het als "plat" in de zin van niet "rijk", eendimensionaal, de brabbel evolueert niet qua karakter doorheen de toeren...

't Is ook echt een uitlaatgeluid, vandaar dat artificiële gevoel dat ik erbij krijg. Let op, ik vind 't verre van lelijk het geluid, dat wil ik niet zeggen, maar ik ga er geen kippenvel van krijgen.
                    Voila, ik deel exact dezelfde mening! Die CLK AMG klinkt uiteraard verre van slecht, maar er is iets dat ontbreekt om het mij 100% te laten bekoren.
                    't Is inderdaad zeer moeilijk om uit te leggen wat dat 'iets' juist is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Maar onderstaande CLS klinkt dan wel weer (totaal) anders als die CLK hier boven. Opname doet toch ook veel. En die interne facelift van de vitessebak/uitlaat klinkt toch ook anders.

+ YouTube Video
                      Beste sound komt toch op 49 seconden hoor... (maar dat hoort misschien beter in een ander topic )

Man man, telkens opnieuw krijg ik daar kippenvel van!!!

Comment

• Vanquish

Pagani

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Performance package: SL 65 -voorbumper, extra motorkoeler, Nurburgring sportophanging, sterker remsysteem (380mm vooraan),19" AMG Styling IV en Vmax op 300kmh

AMG Drivers package: Vmax op 300kmh + AMG Drivers training
                          Waarom beiden nemen? Meerwaarde van AMG Drivers pack is dan gewoon AMG Drivers training. Of heb ik het mis op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            Voila, ik deel exact dezelfde mening! Die CLK AMG klinkt uiteraard verre van slecht, maar er is iets dat ontbreekt om het mij 100% te laten bekoren.
                            't Is inderdaad zeer moeilijk om uit te leggen wat dat 'iets' juist is...
                            Of een geluid nu mooi is of niet, dat specifieke geluid past wel als geen ander op die kar vind ik.

Zo'n hoogtoerig geluid bvb zou gewoon niet passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                              Waarom beiden nemen? Meerwaarde van AMG Drivers pack is dan gewoon AMG Drivers training. Of heb ik het mis op?
                              Ja, en als je AMG Drivers pack neemt, krijg je korting op het performance pack, zodat je niet dubbel betaald.

Performance pack kostte: 25.288 euro
                              Drivers pack kostte 3.364 euro
                              Performance pack als je al drivers pack had, kostte 21.924 euro.

Dus Performance Pack kostte evenveel als Performance pack + Drivers pack, waardoor je eigenlijk die training gratis kreeg.

(in juni 2006)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Of een geluid nu mooi is of niet, dat specifieke geluid past wel als geen ander op die kar vind ik.

Zo'n hoogtoerig geluid bvb zou gewoon niet passen.
                                Neen, maar daar ben ik ook niet naar op zoek, gewoon een rijkere stem, meer diepgang en karakter..

Mensen verklaren ons gek als ze zien welke adjectieven we toeschrijven aan lucht die uit een metalen pijp komt

Comment

• Ik weet wel wat je bedoelt hoor

't is gewoon een kwestie van smaak, die AMGs klinken zeer musculair en ongeraffineerd.

Geluid van een wagen is zo belangrijk he, de beleving

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Ik weet wel wat je bedoelt hoor

't is gewoon een kwestie van smaak, die AMGs klinken zeer musculair en ongeraffineerd.

Geluid van een wagen is zo belangrijk he, de beleving
                                    En toch heb ik nog steeds de neiging het te verduidelijken met allerleid gebaren en geluiden

Ik heb trouwens 't zelfde gevoel bij een AM Vantage, het klinkt goed, zeer goed zelfs, maar het komt zo onecht over en wederom zonder diepgang, alsof je een cd'tje oplegt "Play V8 sounds", daar zullen schitterende geluiden uitkomen, maar toch blijf je 't klinisch vinden..

Je snapt m'n punt wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      En toch heb ik nog steeds de neiging het te verduidelijken met allerleid gebaren en geluiden

Ik heb trouwens 't zelfde gevoel bij een AM Vantage, het klinkt goed, zeer goed zelfs, maar het komt zo onecht over en wederom zonder diepgang, alsof je een cd'tje oplegt "Play V8 sounds", daar zullen schitterende geluiden uitkomen, maar toch blijf je 't klinisch vinden..

Je snapt m'n punt wel...
                                      Dan zulde zo ne nostaligische vent moeten worden, want hoe efficiënter de motoren worden, hoe minder "karaktervol" de klank zal zijn, omdat al die imperfecties er alsmaar meer worden uitgefilterd ( 911 aircooled -- 911 watercooled -- 911 DFI bij voorbeeld)

Comment

• Die Wiesmann heeft trouwens de vetste klank van alle karren die ik al gehoord heb.

Man, ik ben zo verliefd op die kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Dan zulde zo ne nostaligische vent moeten worden, want hoe efficiënter de motoren worden, hoe minder "karaktervol" de klank zal zijn, omdat al die imperfecties er alsmaar meer worden uitgefilterd ( 911 aircooled -- 911 watercooled -- 911 DFI bij voorbeeld)
                                          Ik wilde het net nog aanhalen, ik vrees dat ik bij de volgende GT3 bijvoorbeeld datzelfde gevoel ga hebben, ze gaan ongetwijfeld die 9A1 motor in de 997.2 GT3 datzelfde geluid als de GT1 motor in de andere GT3's willen meegeven, 't zal misschien hetzelfde klinken maar in de oude is dat écht en in de nieuwe artificieel, een wereld van verschil...

Ik ga echt een zagende bompa worden tegen m'n kleinkinderen

Comment

Working...
                                          X