Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee serieus, ik dacht dat er vroeger in zijn onderschrift iets stond met 'mossler' of heb ik dat totaal verkeerd gezien. Dat schoot me net te binnen toen ik in het topic over de Benz van G55 aan het lezen was.
Nee serieus, ik dacht dat er vroeger in zijn onderschrift iets stond met 'mossler' of heb ik dat totaal verkeerd gezien. Dat schoot me net te binnen toen ik in het topic over de Benz van G55 aan het lezen was.
Mosselman biturbo
Dat is, als ik me niet vergis, want ik moet oppassen wat ik zeg, een 300E biturbo met ongeveer 292pk.
Bestaat daar al een topic over? (hint) Of kan je soms enkele foto's posten in Mercedeslover-topic? Maar om op mijn vraag terug te komen, is dat geen speciale versie?
Bestaat daar al een topic over? (hint) Of kan je soms enkele foto's posten in Mercedeslover-topic? Maar om op mijn vraag terug te komen, is dat geen speciale versie?
Kzal er nog eens wat oproefelen uit de beeldekensemmer.
Comment