Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenLaunch control? Toch 't zelfde liedje bij alle andere dubbele koppeling karren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leftlane Bekijk Berichtengeen idee, 't leek me gewoon nogal ver van de opgegeven tijden...tenminste als je't over de clk hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen idee, 't leek me gewoon nogal ver van de opgegeven tijden...tenminste als je't over de clk hebt.
Ik ben officieel opgehouden de CLK BS te bewieroken sinds je de GT3 RS op je radar liet verschijnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh excuses..ik dacht je weer in je overtuigingsperiode was.
SLS is voor Nederlands met witte kleren aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenermm...hoe haal je die tijden?? Full reven en dan in D rammen ofwat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSLS is voor Nederlands met witte kleren aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh excuses..ik dacht je weer in je overtuigingsperiode was.
SLS is voor Nederlands met witte kleren aan.
Voor mannen rond de 50 ook niks, zo'n SLS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenNou moe! Ik vind dit een van Mercedes' knapste creaties sinds jaren, al moet ik nog altijd wat wennen aan de kont.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk heb reeds een mapje voorbereid voor morgen
Over pk's praten terwijl je het dier opeet
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenWerkt niet
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDit is dus niét grappig he
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenNou moe! Ik vind dit een van Mercedes' knapste creaties sinds jaren, al moet ik nog altijd wat wennen aan de kont.
Ik zie daar echt zo'n hollander in full wit uitstappen (mét sjaal) ergens aan een chichi café in Wassenaar, al foeterend dat ie z'n Nespresso capsules vergeten is op te halen.
Maar da's gewoon mijn zeer subjectieve mening, ik blijf het ook een magistrale kar vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zie daar echt zo'n hollander in full wit uitstappen (mét sjaal) ergens aan een chichi café in Wassenaar, al foeterend dat ie z'n Nespresso capsules vergeten is op te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Ik zie daar echt zo'n hollander in full wit uitstappen (mét sjaal) ergens aan een chichi café in Wassenaar, al foeterend dat ie z'n Nespresso capsules vergeten is op te halen.
Ik weet over welk type je het hebt.
En er lopen er hier redelijk wat rond, maar geen enkele heeft een SLS besteld trouwens
Comment
-
Over pk's praten terwijl je het dier opeet
Ervaringsdeskundige?
Oh yes it is!
Knap ja...ik vind een R8 ook een knap model, maar toch trekt het imo kappers aan. Gewoon...
Maar da's gewoon mijn zeer subjectieve mening, ik blijf het ook een magistrale kar vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Ik weet over welk type je het hebt.
En er lopen er hier redelijk wat rond, maar geen enkele heeft een SLS besteld trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenZijn er überhaupt al SLS'en besteld in Turnhout?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenZijn er überhaupt al SLS'en besteld in Turnhout?
Hier zijn destijds 5 of 6 SLR's verkocht geweest, waarom zou een SLS dan niet lukken
Comment
-
Ervaringsdeskundige?
Torquebraken werkt wel!
Comment
Comment