Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas zo'n legende
klopt van geen kanten vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenIk weet er een met 90.000 km te koop staan, dat is dan bijna nieuw?
Als de taks en stukken niet zo duur waren had ik er al eentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJups.
Als de taks en stukken niet zo duur waren had ik er al eentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKost een klap taks ook he. En een 202 is bedroevend slecht qua bouwkwaliteit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGa eens in zo'n auto zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk vind het een trieste auto, met name qua interieur.
het blijft natuurlijk een C hé... over de bouwkwaliteit van een w201 klaagt niemand, maar het dashboard van een w201 voelt ook heel anders aan dan dat van een w124
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenTriest qua design dan? Dat kan ik niet weerleggen. Maar dashboardmateriaal, leder, hout, knopjes etc. voelen vrij Benzwaardig aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDat vind ik dus niet. De gebruikte materialen ogen en voelen imo erg cheap en goedkoop aan. Deurpanelen/deurklinken/middenconsole...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenBoys!
Ik ken de helft van die cijfercombinaties niet, doe er iets aan!
Comment
-
En een 202 van na de grote facelift vind ik nog goedkoper aanvoelen: bvb de handgrepen in de deuren zijn daarbij van harde plastic aan de kant van de deur => dat kraakt als je erin nijpt. Voor de rest vind ik het overigens wel meevallen.
Het rammelt niet, da's al veel
Van de motiefjes van de stoffen in de classic versie van de allereerste generatie, daar spreek ik niet over
Comment
-
-
test van de sls door de kezen
Comment
Comment