Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Jep, en toch wel, ik keek net in mijn achteruitkijkspiegel en dan opzij, heb het helemaal gezien, inclusief de stofwolk en de ML die diep in z'n veren zakte.
    we wijken af

Comment

Jep, ik zat daar zo wat geklemd vanachter in die 911 met mijn gezicht naar achter, ik voel Roger alles geven en dan zie je die ML gewoon geen mm lossen!
      We dachten die ML even achter ons te late en plots knalt die ons voorbij alsof we stil stonden
      Maar ik veronderstel dat je nog steeds beter zat dan in die gele Cayman, daar was waarschijnlijk nog minder plaats met de nek van Speedman
      Wat een karren de AMG's
      Last edited by ; 13/06/2010, 11:00.

Comment

Jep, ik zat daar zo wat geklemd vanachter in die 911 met mijn gezicht naar achter, ik voel Roger alles geven en dan zie je die ML gewoon geen mm lossen!
        Die 996 zijn nu ook niet bijster snel te noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Die 996 zijn nu ook niet bijster snel te noemen.
          Mjoa, echt traag toch ook niet imo. Dead even met een CaymanS.

Comment

• snel rechtdoor gaat dat ding idd, tot je je eerste bocht moet nemen ne kerstboom om hem op de baan te houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              snel rechtdoor gaat dat ding idd, tot je je eerste bocht moet nemen ne kerstboom om hem op de baan te houden.
              ik vond de ML63 beter en meer rijden zoals een personenwagen dan een Cayenne S/Turbo ....

Comment

• Tussen de eerste Cayennes en de laatste (van het vorig model) is er toch een groot verschil.....
                Onlangs met een V6 gereden van eerste generatie dat is idd veel minder dan een ML, maar ook met de laatste versies gereden en dan is de Cayenne een pak beter.

btw: ik rij zelf met een ML

Maar ik had het vooral over de amg wagens, de sls daar gelaten hebben ze over het algemeen nog iets te veel limo rijgedrag. Gaan loeihard, heel soepel maar aan het onderstel wordt bijna niet geraakt (met alle gevolgen van dien in het bochtengedrag) en daar is plaats voor verbetering.
                Qua autobahn gedrag, geluid, soepelheid: super.
                Last edited by Jokke_vlo; 13/06/2010, 12:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Tussen de eerste Cayennes en de laatste (van het vorig model) is er toch een groot verschil.....
                  Onlangs met een V6 gereden van eerste generatie dat is idd veel minder dan een ML, maar ook met de laatste versies gereden en dan is de Cayenne een pak beter.

btw: ik rij zelf met een ML
                  ik heb alleen ervaring met de pre-FL Cayenne's.. al eens kort meegereden met een GTS maar dat stelde niet veel voor.

sinds je dat PDCC of hoe heet het kan krijgen op de Cayenne's zijn ze nog beter geworden idd

maar vergeet niet dat een ML63 serieus is aangepast door AMG, ook qua onderstel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                    daar was waarschijnlijk nog minder plaats met de nek van Speedman
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten

De ML zijn remmen al eens goed bekeken?

En de persoon in kwestie zal wel geen plankgas gegeven hebben, want een ML AMG is snel. Héél snel
                      Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                      Dat zeg ik niet.

Geloof me, smijt met de ML de remmen vol toe. Je staat snel stil
                      Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Ik herinner me nog een ritje in Kallo, aan 230 bijna alles moeten toegooien.. immense remkracht!

Het zou erg zijn, niet?

Maar naar mijn ervaring heb ik nog maar weinig auto's gereden die zo fenomenaal remmen als een Porsche.
                      Een Cayman S dichtsmijten op 180 is fenomenaal gewoon. Een 997 Turbo met PCCB dichtsmijten aan 200+ is nog fenomenaler.

Als je het puur uit de theorie bekijkt is het ook niet moeilijk te begrijpen dat een Porsche harder kan remmen dan een gewone auto (lees: auto met motor vooraan), zéker niet op hoge snelheden, waar downforce ook al een ferme rol begint te spelen.

Comment

Mjoa, echt traag toch ook niet imo. Dead even met een CaymanS.

Cayman S vind ik veel te traag om het topmodel te zijn. Boven de 180 vooral begin je sterk het 'tekort' aan vermogen te voelen.

Cayman koop je vooral om z'n superieure handling, niet voor z'n vermogen. Spijtig genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Cayman S vind ik veel te traag om het topmodel te zijn. Boven de 180 vooral begin je sterk het 'tekort' aan vermogen te voelen.

Cayman koop je vooral om z'n superieure handling, niet voor z'n vermogen. Spijtig genoeg.
                          Jep, klopt. Ideaal voor op trackdays en op binnenbaantjes ofzo, en daar komt de snelheid niet zo vaak ver boven de 180 uit. En onder die 180 is 'ie gewoon heerlijk snel vind ik. Dus meer vermogen in een Cayman S... mag, maar moet niet. (voor mij persoonlijk dan toch)

Comment

• Vandaag een matkaki-groene SLS gezien, damn dat was knap!

Comment

• Comment

• mooi erg mooi

Comment

• Idd, ben niet echt een fan van de voorkant... Maar vanuit dit perspectief..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Het zou erg zijn, niet?

Maar naar mijn ervaring heb ik nog maar weinig auto's gereden die zo fenomenaal remmen als een Porsche.
                                    Een Cayman S dichtsmijten op 180 is fenomenaal gewoon. Een 997 Turbo met PCCB dichtsmijten aan 200+ is nog fenomenaler.

Als je het puur uit de theorie bekijkt is het ook niet moeilijk te begrijpen dat een Porsche harder kan remmen dan een gewone auto (lees: auto met motor vooraan), zéker niet op hoge snelheden, waar downforce ook al een ferme rol begint te spelen.
                                    gelieve niet te veel over porsche te lullen, mercedes is beter

Comment

• anderzijs als mense weten waarover ze praten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        gelieve niet te veel over porsche te lullen, mercedes is beter
                                        *knal*

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Antwoorden van het type "Bobo" zijn te onnozel om los te lopen - Heb zelf Mercedes (S....) gehad, nu Porsche, 't is gewoon anders, puur rijplezier = Porsche first, snelst remmen = Porsche. Trouwens, is hier AMG forum nietwaar, kwa pure brute kracht, sound, optrekken, idd de max. Voor de rest hangt het van het model AMG af, ik heb zelf dikke SUV's ook gereden, blijft een compromis, rijdt nooit zo goed als sedan of coupé, dus ML AMG zal voor mij nooit de beste AMG zijn.

Comment

Working...
                                          X