Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Quattro is duidelijk sneller in de regen, maar is blijkbaar een saaie kutkar voor de rest

Comment

• Iemand een idee welke de aandraaimomenten zijn voor de wielbouten van een ML63 AMG (21 inch alu) en voor een Atego 1023L (17,5 inch staal)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Quattro is duidelijk sneller in de regen, maar is blijkbaar een saaie kutkar voor de rest
        AMG

Comment

• Vandaag met de ML in de garage, ffkes verteld dat ik toch al wat miserie heb gehad met de Panamera en hopla:

7/8 augustus E AMG in test
          21/22 augustus S AMG

Niet uit te sluiten dat ik inruil..... De CL en CLS hebben de voorkeur, maar ik wil wel terug een achterbank voor 3 (kids).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            Vandaag met de ML in de garage, ffkes verteld dat ik toch al wat miserie heb gehad met de Panamera en hopla:

21/22 augustus S AMG

Niet uit te sluiten dat ik inruil..... De CL en CLS hebben de voorkeur, maar ik wil wel terug een achterbank voor 3 (kids).
            'k ga met plezier je verslagskes lezen

edit N.V.'s mening is ook welkom !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
              Vandaag met de ML in de garage, ffkes verteld dat ik toch al wat miserie heb gehad met de Panamera en hopla:

21/22 augustus S AMG

Tis een ferme uitvoering die E-AMG.... Al is de klasse van de S niet te overtreffen......en dat met de nieuwe 5.5 biturbo, jammer dat je die nog niet kan testen.

Comment

• dat profiel
                www.flickr.com/photos/bramvds
                www.last.fm/user/lender

Comment

Working...
                X