Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Das nu eig de eerste keer dat ik een G zie met xenons. Kheb die bolletjes nog nooit gezien in Kortrijk, en nochtans er rijden er toch knappe rond, genre 400CDI e.d.
Das nu eig de eerste keer dat ik een G zie met xenons. Kheb die bolletjes nog nooit gezien in Kortrijk, en nochtans er rijden er toch knappe rond, genre 400CDI e.d.
Fak, zelfs in de fabriek van BMW, waar ook body-panelen van de RR Phantom worden gemaakt... holy shit, ik geloofde m'n ogen niet, die appelsien op zo'n kar.
Als 6 of hoeveel miljoen aan een auto geef, en ik krijg dat in de plaats, fuck that shit, die kar mogen ze opnieuw LATEN spuiten.
jouw lens, niet ?
als je op een oude kar zo digitaal zou opzitten, zou je ook applesienen hebben
herinner ik me
nooit.
En ik heb het deze reis allemaal eerstehands mogen aanschouwen. Heb er samen met nog iemand speciaal op gelet, zowel bij Audi, BMW als bij Mercedes. Het is overduidelijk allemaal.
was ook niet verkrijgbaar op de 400, pas sinds modeljaar 2007
Fak, zelfs in de fabriek van BMW, waar ook body-panelen van de RR Phantom worden gemaakt... holy shit, ik geloofde m'n ogen niet, die appelsien op zo'n kar.
Euhm, de Phantom en de Drophead Coupé krijgen allebei een multi-lagige (ik dacht 14) met de hand gespoten kleur- en laklaag. 'k Heb al enkele nieuwe Rolls live gezien en die hebben geen spatje appelsienhuid. Ik weet niet precies wat je hebt gezien, maar 't is in ieder geval niet 't uiteindelijke product.
Euhm, de Phantom en de Drophead Coupé krijgen allebei een multi-lagige (ik dacht 14) met de hand gespoten kleur- en laklaag. 'k Heb al enkele nieuwe Rolls live gezien en die hebben geen spatje appelsienhuid. Ik weet niet precies wat je hebt gezien, maar 't is in ieder geval niet 't uiteindelijke product.
Neen, het hing daar alleen maar in een speciale voor de bezoekers ingerichte stand, met alle voorgaande 'stappen' erlangs tentoongesteld.
Diegene die rondleiding gaf vertelde er ook bij dat dat een zo goed als onoverkomelijk neveneffect was van de combinatie duroplasten en op water gebaseerde verven.
Dat van die multi-lagen vermeldde hij trouwens ook, maar dat heeft niets te maken met het al dan niet verkrijgen van appelsien-effect. (het zijn trouwens een 10 tal undercoats die worden gelegd, en maar 1 of 2 lagen effectieve kleur, met daarbovenop een laag of twee vernis.)
Trouwens, de onderdelen worden niét met de hand gespoten, maar door twee robots, in een stofvrije ruimte, met bepaalde klimaatregeling, temperatuur, etc. Eigelijk dus zoals bij de meeste autoproducenten. Enkel de hoekjes en kantjes die de robots niet deftig kunnen bereiken, worden met de hand bijgewerkt.
Comment