Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Das nu eig de eerste keer dat ik een G zie met xenons. Kheb die bolletjes nog nooit gezien in Kortrijk, en nochtans er rijden er toch knappe rond, genre 400CDI e.d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ik weet niet zeker of ik kan tijdens het paasverlof. Wij hebben dan enkel paasmaandag vrij en gaan meestal naar Frankrijk dat weekend.

Als het de bedoeling is om tijdens de weekdagen te gaan, denk ik niet dat ik mee kan gaan. Ofwel zal ik een dag verlof moeten nemen...
      Weekend is ook goed hoor.

27 maart 2008 ga ik wss naar Essen naar de Techno Classica.

Als ik me niet vergis is dat paasvakantie. (die volgens mij 24/3 - 6/4 is)

Ik zou dan bvb wel de 29e (zaterdag) in Affalterbach kunnen staan, of de zaterdag ervoor (22e dus)

In tussentijd amuseer ik mij wel in Duitsland

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          Das nu eig de eerste keer dat ik een G zie met xenons. Kheb die bolletjes nog nooit gezien in Kortrijk, en nochtans er rijden er toch knappe rond, genre 400CDI e.d.
          tis eigelijk lelijk, maar je moet mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            tis eigelijk lelijk, maar je moet mee

amai.

En heb bewust geen foto van de achterkant genomen.

schaamtelijk eigelijk, maar zoals je zegt...

Comment

appelsien

Comment

• idd, benz begint er ook last van te krijgen.

Maar de mate waarin is toch nog iets anders dan bij audi en zéker BMW.

Vrachtwagens is nog een ander verhaal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  appelsien
                  das van allen tijden, en sexy

Comment

• Fak, zelfs in de fabriek van BMW, waar ook body-panelen van de RR Phantom worden gemaakt... holy shit, ik geloofde m'n ogen niet, die appelsien op zo'n kar.

Als 6 of hoeveel miljoen aan een auto geef, en ik krijg dat in de plaats, fuck that shit, die kar mogen ze opnieuw LATEN spuiten.

Comment

• en heeft veel te maken met de scherpte van de lens

Comment

en heeft veel te maken met de scherpte van de lens

welke lens?

Comment

• jouw lens, niet ?
                          als je op een oude kar zo digitaal zou opzitten, zou je ook applesienen hebben

herinner ik me

Comment

jouw lens, niet ?
                            als je op een oude kar zo digitaal zou opzitten, zou je ook applesienen hebben

herinner ik me

nooit.

En ik heb het deze reis allemaal eerstehands mogen aanschouwen. Heb er samen met nog iemand speciaal op gelet, zowel bij Audi, BMW als bij Mercedes. Het is overduidelijk allemaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              was ook niet verkrijgbaar op de 400, pas sinds modeljaar 2007

Comment

nooit.
                                zeker op een witte

Comment

amai.

En heb bewust geen foto van de achterkant genomen.

schaamtelijk eigelijk, maar zoals je zegt...
                                  opmerkelijk was dat zelfs de verkoper bij mercedes zei dat hij gerust de oude achterlichten wou installeren als je een G kocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                    opmerkelijk was dat zelfs de verkoper bij mercedes zei dat hij gerust de oude achterlichten wou installeren als je een G kocht...

dat is leuk!

Comment

Fak, zelfs in de fabriek van BMW, waar ook body-panelen van de RR Phantom worden gemaakt... holy shit, ik geloofde m'n ogen niet, die appelsien op zo'n kar.
                                      Euhm, de Phantom en de Drophead Coupé krijgen allebei een multi-lagige (ik dacht 14) met de hand gespoten kleur- en laklaag. 'k Heb al enkele nieuwe Rolls live gezien en die hebben geen spatje appelsienhuid. Ik weet niet precies wat je hebt gezien, maar 't is in ieder geval niet 't uiteindelijke product.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Euhm, de Phantom en de Drophead Coupé krijgen allebei een multi-lagige (ik dacht 14) met de hand gespoten kleur- en laklaag. 'k Heb al enkele nieuwe Rolls live gezien en die hebben geen spatje appelsienhuid. Ik weet niet precies wat je hebt gezien, maar 't is in ieder geval niet 't uiteindelijke product.

Neen, het hing daar alleen maar in een speciale voor de bezoekers ingerichte stand, met alle voorgaande 'stappen' erlangs tentoongesteld.

Diegene die rondleiding gaf vertelde er ook bij dat dat een zo goed als onoverkomelijk neveneffect was van de combinatie duroplasten en op water gebaseerde verven.
                                        Dat van die multi-lagen vermeldde hij trouwens ook, maar dat heeft niets te maken met het al dan niet verkrijgen van appelsien-effect. (het zijn trouwens een 10 tal undercoats die worden gelegd, en maar 1 of 2 lagen effectieve kleur, met daarbovenop een laag of twee vernis.)

Trouwens, de onderdelen worden niét met de hand gespoten, maar door twee robots, in een stofvrije ruimte, met bepaalde klimaatregeling, temperatuur, etc. Eigelijk dus zoals bij de meeste autoproducenten. Enkel de hoekjes en kantjes die de robots niet deftig kunnen bereiken, worden met de hand bijgewerkt.

Maar inderdaad, het zal wel niet zo zijn.
                                        Last edited by ; 19/11/2007, 23:54.

Comment

• zelfs op de v8 zitten bobbels

Comment

Working...
                                          X