Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Trouwens, de onderdelen worden niét met de hand gespoten, maar door twee robots, in een stofvrije ruimte, met bepaalde klimaatregeling, temperatuur, etc. Eigelijk dus zoals bij de meeste autoproducenten. Enkel de hoekjes en kantjes die de robots niet deftig kunnen bereiken, worden met de hand bijgewerkt.
    Hmmm, de persmap en ook de importeur vermeldde 't andersom.

Inderdaad, er komt een groot aantal onderlagen, en die worden na de zoveel lagen (ik dacht 2 of 3) zachtjes opgeschuurd. Jawel, met de hand. En daarna weer enkele grondlagen. En opschuren. En weer enkele grondlagen. En op schuren. En dan enkele kleurlagen (2, 3 of 4 afhankelijk van de kleur), daarna komt een chemische coating die wordt gebakken, en daarna tenslotte komen er 2 lagen wederom met de hand gespoten lagklagen overheen. De manueel getrokken pinstripes komen normaal gezien onder de laatste laklaag, zelfs. En de optionele gepolierde motorkap, en de raamstijlen van de Drophead Coupé, die worden ook manueel tot de staat gebracht waarin ze zich uiteindelijk bevinden. De motorkap en de raamstijl van de Drophead Coupé vragen trouwens 100 manuren, enkel maar voor polieren en sealen (dus 't optische).

Ofwel betreft het dan de kleur naar wens? 't Stond met toch voor van niet.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Maar inderdaad, het zal wel niet zo zijn.
    Ik mag het hopen. Mocht ik zo'n bedrag op tafel willen/kunnen leggen voor 'n auto, 'ie zou ook geen béétje appelsienenvelg mogen hebben.

Ik ken maar één iemand die 'n Phantom heeft (allez, "kennen" precies) en ik heb die auto live gezien (bij valavond, met kunstlicht op de lak) en daar was geen spatje appelsienenhuid op te zien. 'k Heb nu wel niet met m'n neus OP die auto gelegen, maar 'k ben er toch dicht bij geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
      Dit vind ik echt zo'n prachtige wagen...
      Is deze eigenlijk nog bestelbaar en hoeveel kost zo iets en hoveel kost het
      om hem op de baan te krijgen zoals taxen enzo??
      Nie dat ik de €'s heb om mij zo eentje
      aan te schaffen maar gewoon uit pure nieuwsgierigheid
      127.200 euro staat toch op de voorruit (als dat de prijs is natuurlijk want ik vind het precies wat weinig)

Comment

• Als dat zo is, stel ik mij meer vragen bij de waarde en betrouwbaarheid van de rondleidingen bij BMW. Hoewel het verschil in 'kwaliteit' al zéér duidelijk was, tov Mercedes, sterkt dit nog eens m'n indruk.

Twas interessant, absoluut; daar niet van. Maar ik verwacht dan niet dat ze zever verkopen gewoon omdat het 'een schooltje uit belgië is'...

Comment

• Mjah, ik weet 't ook niet. Rondleidingen. Ik herinner me nog de forummeeting @ VW Vorst. De pipo die daar de rondleidingen gaf, dat was ook om van te gaan wénen.

Stelde zo van die supermakkelijke vragen, waar wij als autofreaks eigenlijk wel altijd 't antwoord op wisten.

o.a.

hij : "En dan gaan we nu naar de spuiterij! En onderweg een vraagje: welke kleur denken jullie dat het meest wordt gespoten hier?"
          wij : "zilver"
          hij : "Neen!"
          wij : "Jawel."
          hij : "Neen, toch niet."
          wij : " *zucht* zilver metallic dan"
          hij : "Neen."
          wij : "Wat is 't dan?"
          hij : "LICHTzilver metallic, om precies te zijn."

Was wel lachen, zo'n mongool dat dat was, jongens toch.

Enfin, dus de rondleiding bij BMW was crap, ofwat? Of wat bedoel je met die kwaliteit?

Comment

• Ja, twas beschamend. Hij kende z'n tekstjes vanbuiten, maar o wee als je een vraag durfde te stellen die waarvan hij het antwoord niet geleerd had...

Bij GM in Antwerpen hebben we zo ook eens een rondleiding gedaan. Dat was gewoonweg hyperbeschamend. Je krijgt bijna spontaan een anti-reactie tegen alles wat met het desbetreffende merk te maken heeft.

Comment

• Ik herken het. Ik zie nog altijd mongolenogen in het VW-teken sinds de meeting @ VW Vorst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Bij GM in Antwerpen hebben we zo ook eens een rondleiding gedaan. Dat was gewoonweg hyperbeschamend. Je krijgt bijna spontaan een anti-reactie tegen alles wat met het desbetreffende merk te maken heeft.

Dat had ik uit mijn geheugen geband maar inderdaad

Hebben jullie trouwens rondleiding gehad in Sindelfingen fabriek? Bij de SL-productie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Hebben jullie trouwens rondleiding gehad in Sindelfingen fabriek? Bij de SL-productie?

Neen, de Sindelfingen 'nederzetting' hebben we niet bezocht. Enkel Stuttgart.

Comment

• Ah.

Sindelfingen is nochtans vet.

Wat maken ze in Stuttgart?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Ah.

Sindelfingen is nochtans vet.

Wat maken ze in Stuttgart?

In Stuttgart maken ze motoren, versnellingsbakken, assen en remsystemen. (enkel voor de personenwagens).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Mjah, ik weet 't ook niet. Rondleidingen. Ik herinner me nog de forummeeting @ VW Vorst. De pipo die daar de rondleidingen gaf, dat was ook om van te gaan wénen.

Stelde zo van die supermakkelijke vragen, waar wij als autofreaks eigenlijk wel altijd 't antwoord op wisten.

o.a.

hij : "En dan gaan we nu naar de spuiterij! En onderweg een vraagje: welke kleur denken jullie dat het meest wordt gespoten hier?"
                        wij : "zilver"
                        hij : "Neen!"
                        wij : "Jawel."
                        hij : "Neen, toch niet."
                        wij : " *zucht* zilver metallic dan"
                        hij : "Neen."
                        wij : "Wat is 't dan?"
                        hij : "LICHTzilver metallic, om precies te zijn."

Was wel lachen, zo'n mongool dat dat was, jongens toch.

Enfin, dus de rondleiding bij BMW was crap, ofwat? Of wat bedoel je met die kwaliteit?

Comment

• Mooi of mooi?

Volledige shoot
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Vetgeil.

Comment

• Héél knap!

Al zou ik mss niet van binnen én van buiten bordeaux nemen...

Maar de buitenkant alleen !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Mooi of mooi?

Volledige shoot
                                Neeeeeee

das

is

gewoonweg

prachtige Vette geile wagen die met die kleur gewoonweg af is . F@ck
                                Last edited by TheStraffe; 28/11/2007, 22:03.

Comment

• Comment

• Knappe foto

Alleen krijg ik het schijt van mensen die hun handrem gebruiken bij een automaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Knappe foto

Alleen krijg ik het schijt van mensen die hun handrem gebruiken bij een automaat
                                      Vrouwelijke bestuurder.

Comment

• En vul je spritzer eens bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          En vul je spritzer eens bij

Mijn moeder spuit veel te veel.
                                          Daarom dat de ruitenwisservloeistof op is.

Comment

Working...
                                          X