Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vind zo'n S65 AMG überzalig, meer luxe en een betere motor kan je je quasi niet inbeelden.
Maar...de patserigheid straalt er wat van af. Dat heb je bij die audi niet.
Maar dan nog, met een S 65 AMG zou 't me worst wezen hoe patserig mensen me vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet leuke aan een amg kopen is bewijzen dat je niet per sé de snelste wil zijn
Comment
-
Check www.mercedes-amg.com -> intro overslaan -> taal kiezen (ikke Duits ) -> Performance Studio -> Individualaufträge -> 3 auto's waarvan je piccies kan bekijken
Die CLS binnenin.
Oké, de dakhemel moet niet in 't rood van mij, maar de rest.
FOK.
Nog 'es :
Enkel nog carbon interieurlijsten en dan is 't
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenCheck www.mercedes-amg.com -> intro overslaan -> taal kiezen (ikke Duits ) -> Performance Studio -> Individualaufträge -> 3 auto's waarvan je piccies kan bekijken
Die CLS binnenin.
Oké, de dakhemel moet niet in 't rood van mij, maar de rest.
FOK.
Nog 'es :
Enkel nog carbon interieurlijsten en dan is 't
Ik vind dat echt lelijk
Comment
-
Rood moet van mij een tik donkerder, eerder "vuil bloed" kleur. De rest = *BARF* + *gaat een beetje tegen een stoelpoot aan staan schurken*
Ook mogelijk (wegens een pak minder duur, eg vent AMG Performance Studio is dégoutant duur in z'n opties ) zou een zwarte met designo zilverwit (geperforeerd) leder zijn. Wél de carbon-inleg.
CLK 63 AMG in 't zwart langs buiten + contrasterend interieur
*spritz*
En dan ga ik nu slapen.
Doei!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWTF...
Dan spaar ik wel door voor een 65'er.
A8 W12 is gewoon een vette slee.
B&O enzo...
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Maar 32 is knapper omdat ze dan de neus niet hebben moeten verlengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs dat zo, van die problemen? Ik dacht dat dat de 36 was.
Mja klinkt niet mooi, maar met 354 pk'ish...
36 is een van de betrouwbaarste AMG motoren.
de 32 heeft inderdaad enkele problemen gekend. (welke precies weet ik ook niet...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenOf als het naast je rs6 zou komen een c30 amg nog minder verbruik.
C30 is cool.
maar spijtig genoeg zeer voorbijgestreefd.
en volgens mij niet een kar die LL zeer ligt.
Comment
Comment