dubieus van vw's strategie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten'K ga het nog 1 keer uitleggen
LV kan alleen maar als de constructeur (invoerder) goedkeuring verleent, anders is het onmogelijk.
Geven wel goedkeuring:
*BMW
*Land Rover
*Volkswagen/Skoda/Seat
Geven zeker geen goedkeuring:
*Mercedes-Benz
*Audi
Dit zijn de merken die ik zelf gecontacteerd heb en ik het zeker van weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenLichte Vracht
Thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMercedes doet enkel de G nog, naar't schijnt (= bobo).
ik heb daar nog voor gebeld, een half jaar geleden
maar niet gevraagd of het voor een e of c break mogelijk zou zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJullie chroom is ook al naar de zak
Had ik hier ook na 3 maanden niet te wassen, heel het radiatorrooster, de ster, de chroom in de bumper en op de koffer was fucked up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbij de g moest uiteraard de achterbank eruit
Comment
-
Ik ben er niet zo zeker van dat ze de G-klasse goedkeuren.
Toen zeiden ze dat ze geen enkele nieuwe Merc goedkeuren, behalve de auto's die al op dubbelcabine LV stonden, en door wetswijziging niet langer meer fiscaal voordelig waren.
Misschien maken ze een onderscheid tussen oude G's en nieuwe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMisschien maken ze een onderscheid tussen oude G's en nieuwe?
ik had die info gevraagd met het oog op de co² tax, wanneer de 280ge uiteraard obetaalbaar ging worden...maar dat tijdperk heb ik niet gehaald
het was alleszins geen probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk ben er niet zo zeker van dat ze de G-klasse goedkeuren.
Toen zeiden ze dat ze geen enkele nieuwe Merc goedkeuren, behalve de auto's die al op dubbelcabine LV stonden, en door wetswijziging niet langer meer fiscaal voordelig waren.
Misschien maken ze een onderscheid tussen oude G's en nieuwe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenDe G is normaal nog altijd LV met 2 zitplaatsen te verkrijgen. Er rijdt zelfs 1 ML 400cdi in België rond als LV met 2 zitplaatsen volledig zo gehomologeerd door MB.
G LV 2zitplaatsen staat trouwens niet meer in de prijslijst, wat als ik het goed heb ooit wel het geval is geweest....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHuplaaa!
Als er 1 W463 is, moeten ze allen goedkeuren, of je laat dat PVG-nr ook overzetten op uw wagen.
Comment
Comment