Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ahja dat is waar! Wist dat er in de C12 een V12 lag met een enorme celinderinhoud, maar was ff vergeten dat het een 7.3 was. Ik wist dat het een motor van AMG was, maar dat hij in een SL heeft gestoken wist ik niet
Ahja dat is waar! Wist dat er in de C12 een V12 lag met een enorme celinderinhoud, maar was ff vergeten dat het een 7.3 was. Ik wist dat het een motor van AMG was, maar dat hij in een SL heeft gestoken wist ik niet
525 pk, Carlsson heeft deze ook in de CLK en de ML gestoken.
kan er niet aan doen, maar ik vind dat ding (en zijn kombi variant) zoooo geil
Dit is gewoon een feit, deze straalt zo klasse en sportiviteit uit, en eigenlijk nog redelijk bescheiden vind ik. Samen met de E vind ik dit de mooiste AMG's.
De andere zijn natuurlijk ook echt zalig, maar een C is betaalbaarder dan een CLS, G of ML. Een droom zou wel zijn een C 55 AMG denk ik.
Ik ben overlaatst naar Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) geweest, en ik heb daar alle modelen van het AMG-gamma gezien. Zonder te overdrijven. Bijvoorbeeld als ge vier mercedessen E-klassen ziet mag je er zeker van zijn dat er daar 3 van zijn met een V8 Kompressor onder de motorkap...
Ik ben overlaatst naar Dubai (Verenigde Arabische Emiraten) geweest, en ik heb daar alle modelen van het AMG-gamma gezien. Zonder te overdrijven. Bijvoorbeeld als ge vier mercedessen E-klassen ziet mag je er zeker van zijn dat er daar 3 van zijn met een V8 Kompressor onder de motorkap...
Zonder overdrijven...?
1 op 4 zal er dichter bij zitten, maar het zijn er inderdaad een hopen!
Comment