Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenVind je de CLK-DTM dan ook een verneukte versie van de gewone CLK?
De CLK DTM heeft nog de heritage om z'n design te verantwoorden (DTM), deze SL heeft dat niet.
Mercedes is slecht bezig de laatste jaren..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDie kan je toch moeilijk 'mooi' noemen? En 't is een CLK, géén SL. Een wereld van verschil.
De CLK DTM heeft nog de heritage om z'n design te verantwoorden (DTM), deze SL heeft dat niet.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIk had de CLK-DTM er niet lelijker op gevonden moest hij nooit deelgenomen hebben aan DTM hoor. Dat maakt mij eigenlijk niet veel uit.
Vind jij
De recente facelift van slk en sl, zijn lelijk vind ik, de gewende sierlijkheid van een MB van het laatste decennium onwaardig.
Als ik me dan op het salon in een R zette, my god, wat een baggermaterialen zeg. keiharde plastiek, over heel t dashboard. Die houtinleg, kan het nog cheaper?
De recente C is dan bvb van stijl wel een superbakje.
Maar wat amg betreft: thumbs up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenEen G moet gewoon in het zwart...
Dat de onze ook full black is wil trouwens niet zeggen dat ik jou stelling ondersteun en even zeer saai ben hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe enigste huidige Merc die ik kan waarderen zijn de CL, S en de G.
Al de rest is verneukt.
(ja, ok, de prefacelift was in sommige opzichten knapper, maar het sportpaket ed. compenseren dat in zekere mate)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenBovenstaande =
Ja, ik zou hem zelfs in die kleur durven nemen. Alleen is het een beetje flauw, aangezien dat een kleur op maat is, en zowat iedereen in Hasselt deze wagen ondertussen kent.... als je dan krak dezelfde besteld valt dat nogal op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtende gewende sierlijkheid van een MB
of alleszins ni vrouwelijk
een 300sl is ni vrouwelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen benz is ni sierlijk
of alleszins ni vrouwelijk
een 300sl is ni vrouwelijk
't zijn mannenkarren, in die zin dat het driverscars zijn. Maar ze zijn toch elegant genoeg om ze ook vrouwelijk te noemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenWat is er mis met de E?
(ja, ok, de prefacelift was in sommige opzichten knapper, maar het sportpaket ed. compenseren dat in zekere mate)
Comment
-
En SL.
(zolang de facelift er niet is...)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten190sl een klein beetje wel, pagode evenzeer...
't zijn mannenkarren, in die zin dat het driverscars zijn. Maar ze zijn toch elegant genoeg om ze ook vrouwelijk te noemen.
300SL echter wel, das een beest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten(ja, ok, de prefacelift was in sommige opzichten knapper, maar het sportpaket ed. compenseren dat in zekere mate)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDie kan je toch moeilijk 'mooi' noemen? En 't is een CLK, géén SL. Een wereld van verschil.
Modellen als de clk dtm en de blackseries modellen kun je toch moeilijk slecht bezig noemen, vind net dat ze goed bezig zij. Al was de sl eerst wel mooier ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenModellen als de clk dtm en de blackseries modellen kun je toch moeilijk slecht bezig noemen, vind net dat ze goed bezig zij. Al was de sl eerst wel mooier ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNeen, maar dat zijn ook geen 'normale' modellen. AMG stuff is bijna altijd goed.
Ik vind niet dat Mercedes slecht bezig is, oké, de facelift van de SL is er op achteruitgegaan maar als je ziet welke stappen ze genomen hebben inzake afwerking.
Als je kijkt naar de eerste M-klasse, en de W210. Dan zijn ze terug in de goede richting bezig. En de W221 S-klasse is voor mij weer een auto die boven de concurrentie staat, net zoals Mercedes zoveel jaar geleden boven de concurrentie stond.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment