Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In Sint-Truiden rijdt er een zilveren rond. Dat geluid is gewoon geschift, zelfs als hij rustig voorbijrijdt donder je bij wijze van spreken uit je schoenen...
Maar ik zou zo een rode willen!
Die van Luc? Ik heb die al in geen eeuwigheid meer gezien Lekkere sound idd
Die van Luc? Ik heb die al in geen eeuwigheid meer gezien Lekkere sound idd
Hmm ja nu ik eraan denk da's inderdaad lang geleden... Wat heeft hij nu eigenlijk? Ik zie regelmatig een Conti GT en een donkergrijze F430 Spider. Iets van hem?
Hmm ja nu ik eraan denk da's inderdaad lang geleden... Wat heeft hij nu eigenlijk? Ik zie regelmatig een Conti GT en een donkergrijze F430 Spider. Iets van hem?
Yep Conti GT, F430 Spider en die G55k
De Spider stond vrijdagavond nog aan 't Nieuwscafé!
ZO hard rijdt een G toch niet? 'k Heb al met een 500GE gereden (een oude met de 2-klepper, 240 pk ofzo gelimiteerde editie) en ik vond dat echt goed meevallen.
Nu het feit dat een half uur ervoor met een nieuwe Defender 90 gereden heb zal er ook voor iets tussen zitten
ZO hard rijdt een G toch niet? 'k Heb al met een 500GE gereden (een oude met de 2-klepper, 240 pk ofzo gelimiteerde editie) en ik vond dat echt goed meevallen.
die was wel heel gelimiteerd, knap dat je die hebt gereden
die was wel heel gelimiteerd, knap dat je die hebt gereden
Ja, slechts 500 exemplaren gemaakt.
'k Had hem bijna gekocht, maar de vorige eigenaar had hem volledig verbouwd met nieuwe spiegels, nieuwe lichten, lelijke bullbars, overal AMG badges, nieuwe AMG velgen, .. etc
Echt zonde
'k Heb er nog foto's van denk ik, 'k zal er eens voor kijken.
Comment