edit: artikels verwijderd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZie maar da ge geen miserie krijgt met zo artikels in te scannen en online te zetten, ken andere fora die daar al problemen mee hebben gekregen
Dit waren er die nog in m'n imageshack stonden, had die een jaar terug ofzo al eens voor een andere forummer ingescand, maar ik zal er volgende keer rekening mee houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenwordt daar voor gewone tijdschriften serieus op gecontroleerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTja, hangt van de uitgever af denk ik. Maar ik ken toch een Vlaams motorforum da brieven van een advocaat heeft gekregen met niet mis te verstane bedragen als compensatie voor het gebruik van copyrighted materiaal door hun users.
AMVDVWDVDV, sla ze dus maar op, één van dees doe ik ze weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenok!
AMVDVWDVDV, sla ze dus maar op, één van dees doe ik ze weg
ze zijn opgeslagen !! ze mogen verwijderd worden! nogmaals dank!
wat een kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
Die velgen Geen AMG waard
Aan de velgen te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk BerichtenIn Halle Vlaams-Brabant, maar had geen Belgische platen, zwart op wit in het genre van XX 000,weet niet van waar die komen
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDat zijn zo'n tijdelijke duitse platen als ik me niet vergis. Kan mis zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
Is die spoiler dan een optie?
Comment
Comment