Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Inderdaad, er komt een groot aantal onderlagen, en die worden na de zoveel lagen (ik dacht 2 of 3) zachtjes opgeschuurd. Jawel, met de hand. En daarna weer enkele grondlagen. En opschuren. En weer enkele grondlagen. En op schuren. En dan enkele kleurlagen (2, 3 of 4 afhankelijk van de kleur), daarna komt een chemische coating die wordt gebakken, en daarna tenslotte komen er 2 lagen wederom met de hand gespoten lagklagen overheen. De manueel getrokken pinstripes komen normaal gezien onder de laatste laklaag, zelfs. En de optionele gepolierde motorkap, en de raamstijlen van de Drophead Coupé, die worden ook manueel tot de staat gebracht waarin ze zich uiteindelijk bevinden. De motorkap en de raamstijl van de Drophead Coupé vragen trouwens 100 manuren, enkel maar voor polieren en sealen (dus 't optische).
Ofwel betreft het dan de kleur naar wens? 't Stond met toch voor van niet.
Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Ik ken maar één iemand die 'n Phantom heeft (allez, "kennen" precies) en ik heb die auto live gezien (bij valavond, met kunstlicht op de lak) en daar was geen spatje appelsienenhuid op te zien. 'k Heb nu wel niet met m'n neus OP die auto gelegen, maar 'k ben er toch dicht bij geweest.
Comment