Leuke nummerplaat ook
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
hele dikke AMG alleen moesten die velgen donkerder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo'n nieuwe CL in AMG-uitvoering is voor mij de knapste Merc van 't ogenblik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenheb me deze namiddag ergens moeten mee bezighouden ; en ja, heb ook eens effe kunnen rijdenOorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenstraks, ben nu nog de bruine streep uit mijn onderbroek aant wassen
Sublieme auto.
Wat moest er worden gedaan?
Comment
-
E55 AMG kombi, 14.000 EUR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJe overweegt zoiets toch niet, of wel? 'k Zou dat - eerlijk gezegd - maar 'n nutteloze aankoop vinden naast jouw huidige RS6.
Ben niet direct van plan die te kopen nee
Vind het gewoon een knappe wagen, losstaand daarvan.
Comment
-
En die D2 S8 met rood interieur ... ik houd wel van "iets anders". 't Is nu natuurlijk wel 'n extreem kleurtje, en net daarom durf ik in dit geval niet zeggen "anything better than black", maar ... doe er een zwart stuur in, en ik neem 'm.
Da's wat ik zo extreeeeem geil vind aan "oudere" auto's met gepersonaliseerd interieur. Zelfs ugly combo's. Een E34 of E38 of E38 Individual, of een 964 of 993 met Sonderwünsch, of een B4 RS4 of D2 S8 met Audi Exclusive, of een W140 of R129 met AMG Manufaktur of designo ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDie 210'ekes, miljaar, enerzijds zou ik ervan willen braken ... anderzijds is zo'n AMG-versie wel überlekker. Ik zou er eentje zoeken met 4-matic. Lekker zeldzaam & exclusief!
Ja zalig.
Lekker zeldzaam, exclusief, onbetrouwbaar, torenhoge herstellingskosten, én het rijdt slechter dan de RWD versie.
machtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Maar ze kosten inderdaad geen drol.
En als het dan toch een cheap ass W210 met power mag zijn, vind ik deze ook nog steeds hypervet
http://www.mobile.de/SID7fWOHXatFwPqKg3PSPPBZg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ11989327 99A1LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B34%81M-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100C177E17200BGNC PKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=111111112689 65801&
vooral voor dat geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Sublieme auto.
Wat moest er worden gedaan?
Ie had op een maand of 8 toch al 19610km, en sinds de 5000€ kostende winterbanden met velgen erop lag trok de wagen naar rechts zei ie.
hij heeft zijn cls 55 amg weggedaan voor deze, wegens te traag ofzo, of niet exclusief genoeg. Alleszinds de eerste benz die mij kiekevel bezorgd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn als het dan toch een cheap ass W210 met power mag zijn, vind ik deze ook nog steeds hypervet
http://www.mobile.de/SID7fWOHXatFwPqKg3PSPPBZg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ11989327 99A1LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B34%81M-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100C177E17200BGNC PKWA0HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=111111112689 65801&
vooral voor dat geld
Doet me denken aan Kim Schmitz z'n Brabus SV12, tijdens de gumball in 201/2002 ofzo dacht ik...mét copy support vehicle
Comment
Comment