Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ah de volgwagen

    Ik bedoelde zijn S

    Comment


    • Jij bedoelt in de gumball met vertrek Parijs? Dat was zelfs een "gewone" S500 dacht ik, maar kan me vergissen.

      Comment


      • CL500 dus....of 300?


        Opschrift CL3000

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Doet me denken aan Kim Schmitz z'n Brabus SV12, tijdens de gumball in 201/2002 ofzo dacht ik...mét copy support vehicle
          Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Sorry was een EV12, geen SV12


          Is dat die volgwagen die frontaal op die Pug 406 gevlogen is?

          Dat was een E50 AMG


          of welke bedoel je?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Ah de volgwagen

            Ik bedoelde zijn S

            Zijn W220 S-klasse had een 5.8 Brabus blok, als ik me niet vergis.


            Die CL3000 weet ik niet precies wat daarin lag.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Zijn W220 S-klasse had een 5.8 Brabus blok, als ik me niet vergis.


              Die CL3000 weet ik niet precies wat daarin lag.
              Die CL was maar een huurauto, 55 AMG of 500/600 ofzo dacht ik.

              Comment


              • 500 .

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Is dat die volgwagen die frontaal op die Pug 406 gevlogen is?

                  Dat was een E50 AMG


                  of welke bedoel je?
                  Gumball 2001 Brabus S58 (Megacar) & AMG E55 service car. http://files.isnichwahr.de/cont/gumb.../images/14.jpg
                  Last edited by ; 29/12/2007, 19:16.

                  Comment


                  • Matzilveren CLK AMG DTM Cabrio



                    Comment


                    • wow

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Ja zalig.

                        Lekker zeldzaam, exclusief, onbetrouwbaar, torenhoge herstellingskosten, én het rijdt slechter dan de RWD versie.

                        machtig
                        Vind ik ook. Qua verzamelaarswaarde way better, en 't is en blijft een echte AMG, hè. Dat de 210 niet zo'n bijster goeie auto is (best wel wat kosten), dat wist ik, maar is die 4-matic aandrijving dan nog éxtra erg? 'n Oom van me heeft tot voor een jaar of 8 altijd een 4-matic gehad (eerste was een W124 300D 4-matic, wat een kar was dat zeg ), en in die W124 reeks was dat inderdaad wel 'n kostenbeestje, was dat bij de 210 ook nog zo?

                        O ja, "het rijdt slechter dan de RWD versie" ... nogal wiedes, 't is quat... euhm 4WD hè.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Vind ik ook. Qua verzamelaarswaarde way better, en 't is en blijft een echte AMG, hè. Dat de 210 niet zo'n bijster goeie auto is (best wel wat kosten), dat wist ik, maar is die 4-matic aandrijving dan nog éxtra erg? 'n Oom van me heeft tot voor een jaar of 8 altijd een 4-matic gehad (eerste was een W124 300D 4-matic, wat een kar was dat zeg ), en in die W124 reeks was dat inderdaad wel 'n kostenbeestje, was dat bij de 210 ook nog zo?

                          O ja, "het rijdt slechter dan de RWD versie" ... nogal wiedes, 't is quat... euhm 4WD hè.


                          Weet niet wat je precies bedoelt met 'het is en blijft een echte AMG'... Maar imo is zo'n W210 AMG niet de moeite waard als 'verzamelobject', hoor.

                          Vooral de pré-facelift W210 had wel wat vreemde trekken, en mochten vaak op bezoek bij de dealer. De facelift was iig een sterke verbetering. (wel nog steeds het roest, en de kapotte LCD schermpjes).

                          Het 4-matic systeem is ook wat betrouwbaarder geworden in de W210... Maar nog steeds een overbodig spul, imo. Je kon best geluk hebben, en zonder problemen ettelijke 100.000'en kilometers bollen met zo'n transferbak, maar er zijn nog steeds veel te veel probleemgevallen geweest. En ALS je met zo'n systeem problemen hebt, dan ben je écht gekloot. Professionelen die het systeem GOED kennen, zijn schaars; en onderdelen zijn niet te betalen. Vaak werd gewoon de hele transmissie met transferbak vervangen... en dan kan je zelf al gaan rekenen dat dat geen goedkoop grapje was.

                          In de W124 was het een ramp, spijtig genoeg. ALS het werkte, was een het brilliant systeem (écht!), het was ongelooflijk. Maar de complexiteit en fragiliteit van het concept deed het vaak de das als het op betrouwbaarheid aankwam.


                          Zo'n 4-matic is trager, staat hoger op z'n poten (én is niet te verlagen), en de keren dat je 4x4 gebruikt op een E55 AMG, kan je volgens mij op minder dan één hand tellen.

                          Comment


                          • En wat doet een W124 3.2 AMG als verzamelobject?

                            Heeft dat een iets of wat strakke ophanging?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              En wat doet een W124 3.2 AMG als verzamelobject?

                              Heeft dat een iets of wat strakke ophanging?


                              Als verzamelobject = top.

                              als kar om met te rijden = TOP




                              Strakke ophanging... hangt ervan af wat eraan gedaan is hé. AMG veren + bilstein dempers = redelijk strak ja. (voor een 124).

                              Maar imo is't nooit strak genoeg.

                              (niet dubbelzinnig bedoeld)

                              Comment


                              • In Duitsland gezien:



                                Last edited by Matthi; 29/12/2007, 20:13.

                                Comment


                                • Maar het ziet er wel een beetje uit als een margi Sjaloekiebak

                                  Comment


                                  • kruisje?


                                    zalig

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Maar het ziet er wel een beetje uit als een margi Sjaloekiebak

                                      Neen.


                                      Koop hem dan niet, als je dat vindt. Mensen die dat denken, verdienen zo'n kar niet te hebben.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Neen.


                                        Koop hem dan niet, als je dat vindt. Mensen die dat denken, verdienen zo'n kar niet te hebben.
                                        Ik vind dat niet, maar iedereen aan wie ik een objectieve mening (die het niet kennen en dus niet afgaan om naam AMG) vraag vindt dat wel.

                                        Maar gaat dat later iets waard zijn?

                                        Comment


                                        • En de onze!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X