Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• CLS63 AMG facelift

- Nieuwe grille, met 2 ipv 3 lamellen
    - Nieuwe velgen, 911 Turbo stijl
    - LED’s in de achterlichten
    - Iets andere voorbumper(?)
    - Carbon spoilerrandje
    - Diffusor (?)

Comment

• SL63 AMG facelift

(bron: autoblog.nl)

Oeps, foutje! Iemand heeft bij Mercedes zitten suffen en per ongeluk(?) een eerste foto inclusief de technische informatie van de gefacelifte SL online heeft gezet. Helaas moeten we het nu nog doen met 1 foto, maar in januari zal ongetwijfeld meer informatie volgen.
      De SL63 AMG krijgt 525 pk en 630 Nm onder de nieuw gevormde motorkap. De “oude” SL55 AMG moest het nog doen met 517 pk/720 Nm. Je krijgt er dus 8 pk bij maar aan de andere kant heb je wel 90 Nm minder! En dat is ook duidelijk te merken in het standaardsprintje van 0-100 de SL55 doet daar 4,5 sec over den de nieuwe SL63 heeft daar 4,7 seconden voor nodig. En dan is de CO2 uitstoot ook nog eens toegenomen van 324 g/km naar 330 g/km. Kortom vernieuwing is niet altijd vooruitgang. Aan de techniek van SL65 is niks veranderd, die levert nog steeds 612 pk. (Bron: Mercedes-Benz, via Motor Authority)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Ik kan er niets aan doen maar die ML trekt op geen zak, de gewone is al niet om naar huis over te schrijven en deze AMG is nog 10 keer slechter
        Mijn mening spreekt de uwe 100 % tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Eens.

En die ''niet driften, want daar krijg je steenslag van ''-verhalen zijn voor janetten.

Oh ja, en Protech ook.

Komt die zin uit Carlo z'n schuimbek?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Ik weet het, maar iets dat 20l/100km zuipt valt niet dagelijks te rijden door mij.

En ik koop geen AMG om als driftkar of circuit-machine te gebruiken.
            Als ik dat wil koop ik me wel een E36 ofzo...

Zo'n ding zuipt geen 20 liter hoor...

Toch niet als je daar op een normale manier mee rijdt.
            Wat je uiteraard doet, met zo'n collectorsitem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Dan kun je hem beter niet kopen.

Het is en blijft een ordinaire W124.
              Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Dat denk ik sinds gister dus ook.

Waarom in godsnaam een W124 als verzamelobject pakken?

Ja, eigenlijk heb je overschot van gelijk.

Ik zou hem niet kopen.

En dan zijn wij van je gezaag af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Ja, eigenlijk heb je overschot van gelijk.

Ik zou hem niet kopen.
                Zo is het maar net.

Comment

• Waarom zou 'n W124 geen verzamelobject kunnen zijn? 'n E500E, evt. 'n Limited, een Hammer, een E36 AMG, een E60, een E320T Sportline, ... whatever eigenlijk. Toch zalige Mercedessen, pokke-goed, mooi, charmant, weet ik veel wat allemaal. Zelfs een "ordinaire" 230E in 't zilver met blauwe stof en wieldekseltjes, zolang 'ie maar origineel staat en in perfecte staat is, vind ik een ferme collectioneursbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Waarom zou 'n W124 geen verzamelobject kunnen zijn? 'n E500E, evt. 'n Limited, een Hammer, een E36 AMG, een E60, een E320T Sportline, ... whatever eigenlijk. Toch zalige Mercedessen, pokke-goed, mooi, charmant, weet ik veel wat allemaal. Zelfs een "ordinaire" 230E in 't zilver met blauwe stof en wieldekseltjes, zolang 'ie maar origineel staat en in perfecte staat is, vind ik een ferme collectioneursbak.
                    Ik ging normaal dit aankrijgen binnenkort

AMG 3.2 'ab werk'

Maar begon meer en meer te twijfelen dat dat niets voor mij was. Enige goede reden die ze mij konden aangeven waarom ik dat wou was 'omdat het een AMG was'

En aangezien deze wagen 112.000km gereden heeft maar, zou ik hem niet als dagelijks gaan gebruiken (zou te duur zijn ook), maar gewoon af en toe eens buitenhalen bij goed weer en als ik bepaalde evenementen ga bezoeken.
                    Maar dan lijkt me dit niet echt iets voor mij. Deze wagen is meer om te gaan driften en af te jakkeren op de Nordschleiffe en zolder enzo. Maar dan kan ik er beter eentje zoeken die minder compleet en origineel is. Als ik dit crash, heb ik een groot probleem...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
                      Je krijgt er dus 8 pk bij maar aan de andere kant heb je wel 90 Nm minder! En dat is ook duidelijk te merken in het standaardsprintje van 0-100 de SL55 doet daar 4,5 sec over den de nieuwe SL63 heeft daar 4,7 seconden voor nodig. En dan is de CO2 uitstoot ook nog eens toegenomen van 324 g/km naar 330 g/km.

Goed bezig

Comment

Deze wagen is meer om te gaan driften en af te jakkeren op de Nordschleiffe en zolder enzo. Maar dan kan ik er beter eentje zoeken die minder compleet en origineel is. Als ik dit crash, heb ik een groot probleem...

Wat een hoop gezever is dit zeg.

kerel, moet je je eigen posts eens opnieuw lezen, en houd je vooral niet in je te schamen...

Comment

• Maar hey, zoals ik al zei:

Vanaf dat je twijfelt: laat het ding gewoon staan. It's for the best voor de auto én voor jou.

Comment

• carlito

Comment

• Timo hou je bakkes.

Comment

• Timo staat aan de goede kant, onze

Comment

• whatever

Comment

Timo hou je bakkes.
                                    Carlito moet zich niet zo gedragen en die auto gewoon kopen en af en toe eens gaan raggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      Carlito moet zich niet zo gedragen en die auto gewoon kopen en af en toe eens gaan raggen.

Neen.

Carlito moet gewoon die auto niet kopen, en een Avantime kopen.

Comment

Wat een hoop gezever is dit zeg.

kerel, moet je je eigen posts eens opnieuw lezen, en houd je vooral niet in je te schamen...
                                        Zeg mij dan eens waar het gezever staat?

Ahja, en geef me dan ook maar direct 1 goede reden om deze bak wél te kopen...

Ahja, en als je hem dan toch zo geweldig vindt, wat houd jou tegen tegen om hem te gaan halen?

Comment

Zeg mij dan eens waar het gezever staat?

Ahja, en geef me dan ook maar direct 1 goede reden om deze bak wél te kopen...

Ahja, en als je hem dan toch zo geweldig vindt, wat houd jou tegen tegen om hem te gaan halen?
                                          Omdat het meer iets is voor u

Comment

Working...
                                          X