Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Omdat het meer iets is voor u
    Op zich is dat inderdaad een perfecte bak voor mij.
    Maar ik breek die volgens mij af. Dan liever een 190 16-klepper of een 328i E36 ofzo.Goedkoper in taks en als dat naar de kloten is maakt niemand zich daar druk om.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Deze wagen is meer om te gaan driften en af te jakkeren op de Nordschleiffe en zolder enzo. Maar dan kan ik er beter eentje zoeken die minder compleet en origineel is. Als ik dit crash, heb ik een groot probleem...
      Fuck, wat een shit load aan crap is dit?

Die kar kost fucking 2900 euro. Who gives a fuck dat dat ding niet 100% in tact blijft?

Als je met deze kar gaat jakkeren zijn het de best uitgegeven 2900 euro ooit.

En dat argument van dan kan ik beter iets anders kopen is zever, want waarom iets van 1500 of 2000 kopen dat bagger is, als je iets van 2900 euro kunt kopen wat top staat en waar je zo het circuit mee op kan.

Geef nu is gewoon toe waar het echt aan ligt dat je hem niet koopt.

Comment

• Over welke wagen gaat het hier eigenlijk?

Edit heeft het me al gewezen enkele posts hoger...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Nu ik de foto's zo bekeken heb denk ik wel dat je met €2900 geen miskoop kan doen met deze wagen.

Maar zoals steeds moet de koper er zich goed bij voelen. Als Carlito er niet 100% achter staat moet hij zeker niet overgaan tot aankoop. Zulke kansen zullen zich nog wel eens voordoen...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Zeg mij dan eens waar het gezever staat?

Ahja, en geef me dan ook maar direct 1 goede reden om deze bak wél te kopen...

Ahja, en als je hem dan toch zo geweldig vindt, wat houd jou tegen tegen om hem te gaan halen?

- alle post van jouw hierboven

- Ik geef jou géén reden om die te kopen. Dat zeg ik net. Ik vind zelfs al dat je hem niét moet kopen.

- Ik vind hem inderdaad geweldig. Ik vind een Mclaren F1 ook geweldig. Ik zou ze beiden graag hebben. Nu niet, ik heb geen geld. Wauw dat was moeilijk. Houdt is met dt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              - alle post van jouw hierboven

- Ik geef jou géén reden om die te kopen. Dat zeg ik net. Ik vind zelfs al dat je hem niét moet kopen.

- Ik vind hem inderdaad geweldig. Ik vind een Mclaren F1 ook geweldig. Ik zou ze beiden graag hebben. Nu niet, ik heb geen geld. Wauw dat was moeilijk. Houdt is met dt.
              En jouw is zonder w.

Comment

• Oordeel eens zélf of je een auto wil of niet. En laat je eens wat minder beïnvloeden door hetgeen wat (onwetende) mensen zeggen...

Doe je goesting.

Ik vind één ding spijtig: dat je blijkbaar heel hard twijfelt. En dan is voor mij de kous al af. Laat hem staan, dan doe je alvast geen miskoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  En jouw is zonder w.

jou

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    jou
                    Goed zo

Comment

• Of wat wil je eigenlijk horen, Carlo?

Comment

• Wat een discussie !

Koop die kar gewoon dan doe je zeker een goeie keuze want dan ben je weer een zalige kar rijker, ben je hem beu dan verkoop je hem voor minstens evenveel, want als autoliefhebber ga je hem zeker terug proper zetten op een betaalbare manier !

Comment

• Voila, zo simpel is het.

Maar blijkbaar niet voor Carlito...

Comment

• Laat ons nu stoppen met zeiken over die turkenbak, en echte auto's posten.

Comment

• Comment

• SL 73

Comment

sjaloekiekar

Comment

• Die wielkassen
                                    nls2000

Comment

Fuck, wat een shit load aan crap is dit?

Die kar kost fucking 2900 euro. Who gives a fuck dat dat ding niet 100% in tact blijft?

Als je met deze kar gaat jakkeren zijn het de best uitgegeven 2900 euro ooit.

En dat argument van dan kan ik beter iets anders kopen is zever, want waarom iets van 1500 of 2000 kopen dat bagger is, als je iets van 2900 euro kunt kopen wat top staat en waar je zo het circuit mee op kan.

Geef nu is gewoon toe waar het echt aan ligt dat je hem niet koopt.
                                      Het gaat mij niet over die 2900€ aankoopprijs, maar die 4000€ dat ie het eerste jaar gaat kosten bovenop de aankoopprijs. Terwijl ik nog student ben, en terwijl ik nog een mini heb waar al meer geld ingekropen is (en ja, das eigenlijk het grootste probleem, de "opbrengst" van mijn mini zou net voldoende zijn om deze kar een jaar te laten bollen, terwijl ik er bijna niet mee mag rijden)

En jij weet ook hoe een gek ik ben achter het stuur. Ik zou niet graag thuiskomen en tegen mijn ouders uitleggen dat ik hun kerstcadeau geplooid heb.

En jij wilt dus dat ik hier zet dat ik ben beginnen twijfelen omdat een vriendin dat geen mooie wagen vind, en liever heeft dat ik voor dat geld een Giulia of Dino koop.
                                      Voila, dat staat er.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Of wat wil je eigenlijk horen, Carlo?
                                      Ik had eigenlijk gehoopt overtuigd te worden dat dat wél iets was om te kopen, en dat dat meer was dan een vette kar om naar te kijken.

Comment

Ik had eigenlijk gehoopt overtuigd te worden dat dat wél iets was om te kopen, en dat dat meer was dan een vette kar om naar te kijken.

Meen je dat nou?

Dat weet je toch al langer dan vandaag, dat 'wij' daar zo over denken??

Alleen al het feit dat je overtuigd moet worden voor die kar, vond ik al zodanig vreemd en 'on-carlo'... Het shockte me een beetje.

Iedereen weet dat je zulk een auto niét met je verstand koopt, maar met je hart. Van zo'n kar moet je gék zijn, je moet ervan houden. En, imo; above all, je moet er een extréém plezier uit halen tijdens het rijden.... RIJDEN.
                                        DAT zou ik zo spijtig vinden voor zo'n auto. Dat die ergens in een garage terechtkomt, lekker verwarmd en al wat je wil, onder een dekentje, en dan 1000km per jaar bolt.
                                        Je kent al langer dan vandaag 'mijn' mening daarrond...

En voor de rest is het heel simpel. Als je de financiële middelen niet hebt om een auto te kopen én te onderhouden/ermee rijden; dan doe je het ook niet. Dan laat je die auto links staan, en dan wacht je een paar jaar.

Ik heb élke dat goesting² om dingetjes zoals een 318is, een Golf II GTI, een 190E 3.2, etc. te kopen. Maar ik weet dat ik dat momenteel gewoon niet kan volhouden, op langere termijn, financiëel gezien. Dus dan doe ik dat ook niet.

Waarmee ik ook meteen wil zeggen, dat het geen ramp is als je zo'n auto niét koopt. Oké, ze worden zeldzaam, en ze zullen niet persé meer dalen in prijs; maar je zal ze zéker nog vinden in de toekomst. Als je maar geduld hebt.
                                        Ja, deze specifieke kar ziet er zalig uit, en is op het eerste zicht spotgoedkoop... dus wie weet is het inderdaad een buitenkansje (mss ook niet). Maar niemand zegt dat zoiets zich niet terug zal voordoen...

Voor de rest vind ik dat je je niet teveel moet aantrekken van wat niet-kenners en onwetenden 'vinden' over zo'n auto. Moest ik zelf zo'n auto overwegen om te kopen, zou ik er zelfs niet aan denken hun mening te vragen. Die is immers waardeloos, imo.
                                        (waarom is die waardeloos? Omdat dit geen Toyota Corolla is, die je koopt voor de goedkoop. Dit soort auto's zijn, zoals eerder gezegd, foliekes. Het is iets wat je koopt met je hart. Omdat je er verliefd op bent. En dat snappen veel leken niet.)

Dus nogmaals: je moet voor jezelf uitmaken wat je wil, wat je kan, en of het inderdaad iets voor jou is. Je hebt zelf voldoende kennis én bronnen om te weten waar zo'n kar om draait.

(gTa style )

Comment

• Nagel op de kop, Gille... euh Matteo.

En daarbij, dingen als protech enzo zijn geen verplichte kosten he.

Enige vaste kost is verzekering en wegenbelasting. Brandstof kun je zo veel opdoen als je zelf wilt. Ik heb alleen het idee dat jij de dingen anders voorstelt dan ze in werkelijkheid zijn.

Mijn advies? Kar laten staan. Mini opmaken (en dan echt, dus niet nog is 2 jaar mee wachten) en verkopen. Dan ben je ongeveer afgestudeerd. En dan koop je iets naar je volle goesting.

Comment

Working...
                                          X