Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb hier nog een OEM BMW antenne liggen Matteo,moet je die niet hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      Ik heb hier nog een OEM BMW antenne liggen Matteo,moet je die niet hebben?

als ze past?

GEEF maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        als ze past?

GEEF maar
        Ik zal hem is meepakken naar Kallo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          (gTa style )
          Niks van!

gTa post hier dingen zoals dit :

Comment

• Comment

• I've got a thing for limited editions. Mine is one out of 2000, but THIS...

Comment

• CL600 met AMG optics en 670 Lorinser pk's.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

CL600 met AMG optics en 670 Lorinser pk's.

Ok, zo is 'ie wel vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Niks van!

gTa post hier dingen zoals dit :

Wow zalig, is dat de auto van spiderman???

Redelijk cool maar raar.
                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      I've got a thing for limited editions. Mine is one out of 2000, but THIS...

En welk model is dit, wat is er zo speciaal aan?

En kun je aub de ebay-links er bij posten, bedankt gTa.

Comment

• Die laatste is volgens mij de 40-Jahre Edition.

Comment

• De huistunert van Mercedes uit Affalterbach wordt dit jaar 40 en wie jarig is die geeft cadeautjes. AMG is gelukkig geen uitzondering op deze regel en daarom komen ze met een speciale uitvoering van de recent onthulde CL65 AMG, namelijk de “40th Anniversary Edition”. Deze speciale uitvoering is te herkennen aan de speciale kleur “Alubeam” […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Ophaalkosten zijn 0

De kar die Eric vandaag gaan bekijken was was "rot", dus anders rijdt ie met een lege aanhanger terug

Is hem nu gehaald of niet.

Comment

• 5 januari komt ie terug.

Hij staat nu op de latten

Comment

5 januari komt ie terug.

Hij staat nu op de latten
                                Maar de bedoeling is toch nog om hem te halen (of toch minstens eens te gaan bekijken)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                  Maar de bedoeling is toch nog om hem te halen (of toch minstens eens te gaan bekijken)?
                                  Ja, kennis gaat hem bekijken en brengt hem mee als ie voldoet aan de voorwaarden.

Ik heb hem op foto gezien he

Comment

Het gaat mij niet over die 2900€ aankoopprijs, maar die 4000€ dat ie het eerste jaar gaat kosten bovenop de aankoopprijs. Terwijl ik nog student ben, en terwijl ik nog een mini heb waar al meer geld ingekropen is (en ja, das eigenlijk het grootste probleem, de "opbrengst" van mijn mini zou net voldoende zijn om deze kar een jaar te laten bollen, terwijl ik er bijna niet mee mag rijden)

En jij weet ook hoe een gek ik ben achter het stuur. Ik zou niet graag thuiskomen en tegen mijn ouders uitleggen dat ik hun kerstcadeau geplooid heb.

En jij wilt dus dat ik hier zet dat ik ben beginnen twijfelen omdat een vriendin dat geen mooie wagen vind, en liever heeft dat ik voor dat geld een Giulia of Dino koop.
                                    Voila, dat staat er.

Ik had eigenlijk gehoopt overtuigd te worden dat dat wél iets was om te kopen, en dat dat meer was dan een vette kar om naar te kijken.
                                    wat een gezever!

1) een auto hoeft niet noodzakelijk onmiddelijk zo'n smak geld te kosten. Die hoeft niet onmiddelijk perfect te zijn. Als die rijdt kan je er al plezier uit halen

2) ik snap eigenlijk niet dat net jij zo hard twijfelt aan die wagen. Jij bent degene die hier altijd oude mercedessen verdedigt en gek bent van AMG. Dit is misschien geen oldie, maar wel een kar die naar hedendaagse normen zeer goed rijdt. En vooral nog een echte mercedes, ongeëvenaarde kwaliteit.
                                    En dat er ook een 36 en een 60 en een 500 en een Hammer en dergelijke zijn... who cares, ik had ook liever een EVO gehad, maar je moet leren roeien met de riemen die je hebt, vooral dan als student

3) dat van de mini zou ik buiten beschouwing laten. Ik vind het zot hoeveel geld je daar eigenlijk in steekt, ik begrijp niet echt dat je dat ding hebt gekocht, of toch niet al lang hebt buitengesmeten. Je bent al zo lang bezig over AMG dit en 16v dat, en toch blijf je maar geld in die kar pompen waar je waarschijnlijk nooit mee gaat rijden
                                    Als je er van uit gaat dat je dat er bij de verkoop terug uithaalt is dat een andere zaak. Maar dat durf ik te betwijfelen...

Het enige waar ik je enigszins gelijk in kan geven, is dat je zegt dat je misschien liever een 190 16v zou hebben, en dat het wel eens kan zijn dat je spijt gaat hebben. Maar dan nog, je moet keuzes maken, en als het echt uw ding niet is verkoop je die terug. Na die mini zal dit wel geen probleem meer zijn

En anders.... ruilen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

En anders.... ruilen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                        wat een gezever!

1) een auto hoeft niet noodzakelijk onmiddelijk zo'n smak geld te kosten. Die hoeft niet onmiddelijk perfect te zijn. Als die rijdt kan je er al plezier uit halen

2) ik snap eigenlijk niet dat net jij zo hard twijfelt aan die wagen. Jij bent degene die hier altijd oude mercedessen verdedigt en gek bent van AMG. Dit is misschien geen oldie, maar wel een kar die naar hedendaagse normen zeer goed rijdt. En vooral nog een echte mercedes, ongeëvenaarde kwaliteit.
                                        En dat er ook een 36 en een 60 en een 500 en een Hammer en dergelijke zijn... who cares, ik had ook liever een EVO gehad, maar je moet leren roeien met de riemen die je hebt, vooral dan als student

3) dat van de mini zou ik buiten beschouwing laten. Ik vind het zot hoeveel geld je daar eigenlijk in steekt, ik begrijp niet echt dat je dat ding hebt gekocht, of toch niet al lang hebt buitengesmeten. Je bent al zo lang bezig over AMG dit en 16v dat, en toch blijf je maar geld in die kar pompen waar je waarschijnlijk nooit mee gaat rijden
                                        Als je er van uit gaat dat je dat er bij de verkoop terug uithaalt is dat een andere zaak. Maar dat durf ik te betwijfelen...

Het enige waar ik je enigszins gelijk in kan geven, is dat je zegt dat je misschien liever een 190 16v zou hebben, en dat het wel eens kan zijn dat je spijt gaat hebben. Maar dan nog, je moet keuzes maken, en als het echt uw ding niet is verkoop je die terug. Na die mini zal dit wel geen probleem meer zijn

En anders.... ruilen?
                                        1) Ik kan niet rijden met een bak die niet 100% is. Ik erger mij ook mateloos aan de schrammen op de Espace-bumper, scheuren in de zetel, loskomende dakbekleding... Maar ik mag er nu eenmaal niets aan doen

2) Ik kan ook sparen en later zo een 36 of 60 kopen he...

3) Dat van die mini kàn ik gewoon niet negeren. Ik heb me in het begin een bepaald bedrag voorgesteld dat ik maximaal aan een auto geef zolang ik nog student ben, en die mini heeft daar tot nu toe al meer dan de helft van opgesoupeerd. En ik verhoog dat bedrag niet graag. Dat ik toen beter een 2.5-16 gekocht had met dat geld geef ik je echter wél gelijk in

Comment

• De huidige S en CL hebben toch wel één van de beste afgewerkte interieurs ter wereld als je het mij vraagt..

Een aantal maand geleden zat ik nog in een CL500, die afwerking en attention to detail is werkelijk fenomaal..

't Is echt close met de A8.

Comment

Working...
                                          X