Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Agreed!!! De A8 is een beetje minder opvallend, heeft 'n nog meer understated karakter (vind ik), en 'ie mist ook dat laatste sprankeltje blauw bloed om op dezelfde untouchable hoogte te staan als 'n S/CL ... maar ik zou 't érg moeilijk hebben om tussen die twee auto's te kiezen. Grootste nadeel voor de S/CL: dat verschrikkelijk lelijke stuur. Grootste nadeel voor de A8: meest potente motor nog altijd zwaar overklast door 3 Benz-krachtbronnen (i mean, zowel de S 600, de S 63 AMG en de S 65 AMG zijn nog een hele klasse krachtiger).

Comment

• W12 Biturbo umbauw dan maar?

Ik zou een A8 W12 verkiezen boven een S600 denk ik...

Comment

• Ja, ik ook, virtueel. Hetgene wat me zou tegenhouden IRL, mocht ik zo gek én rijk genoeg zijn om 't te doen, is dat 't niet origineel is, en dat ik zou vrezen voor de betrouwbaarheid. Oké, i know, Bentley rijdt met die motoren ook stock, en die dingen zullen waarschijnlijk ook niet bij bosjes op de pechstrook belanden, maar toch...

't Zou wel hét vetste ever zijn. Naast een S 65 AMG gaan staan aan de lichten, waarvan de bestuurder zich King of the Road waant, en dan *ZZZZAP* de Benz eraf rijden met je duidelijk lichter en werelden meer grip hebbend "A8je".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          W12 Biturbo umbauw dan maar?

Uiteraard de A8 W12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ja, ik ook, virtueel. Hetgene wat me zou tegenhouden IRL, mocht ik zo gek én rijk genoeg zijn om 't te doen, is dat 't niet origineel is, en dat ik zou vrezen voor de betrouwbaarheid. Oké, i know, Bentley rijdt met die motoren ook stock, en die dingen zullen waarschijnlijk ook niet bij bosjes op de pechstrook belanden, maar toch...

't Zou wel hét vetste ever zijn. Naast een S 65 AMG gaan staan aan de lichten, waarvan de bestuurder zich King of the Road waant, en dan *ZZZZAP* de Benz eraf rijden met je duidelijk lichter en werelden meer grip hebbend "A8je".
            Oh, maar ik heb het over een W12 zonder ombouw.

Als ik snel wil zijn koop ik me wel een 65.

Niets boven de 65.

Comment

W12 Biturbo umbauw dan maar?

WTF...

Comment

Oh, maar ik heb het over een W12 zonder ombouw.

Als ik snel wil zijn koop ik me wel een 65.

Niets boven de 65.
                Ah, that way. Had erover gelezen.

Hmmmneee, ik zou de S 600 niet kunnen laten staan voor 'n A8 W12. Denk ik. *raaagh* Moeilijk. Zou er van af hangen wat voor andere karren ik nog zou staan hebben, denk ik. En wat m'n zoetje van de looks vindt, ik *vermoed* dat ze 't meer voor de discretere en minder "pochende" lijnen van de A8 zal hebben, dan voor het zéér licht "hautain aristocratische" van de S-klasse. Ik zou toch zachtjes richting S-klasse neigen...

Comment

• een benz is een boerenkar
                  in basis,

alles daarboven kan worden aanzien als hautain

Comment

• of't nou een amg is of niet

Comment

• Ik vind 'm niet "hautain", ik vind 'm klassevol. Maar soms wordt "uitstralen dat je een beetje beter/groter/sneller/duurder bent dan anderen" als hautain aangezien. Ik vind van niet, maar naar ik m'n vriendin ken, denk ik wel dat ze die auto lichtjes zo zal typeren.

Comment

• Een A8 W12 is toch wel even 15 miljard keer knapper als een S, komop

Zelfs een S65 AMG verbleekt daarbij. Op prestaties is het wel een bruut beest, maar het oog (en de discretie) wil ook wat.

Comment

• ik vind het ni zozeer van klasse getuigen, alleen maar van kwowledge

goh ik kan het ni uitleggen
                          en daar komt het vaak op neer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Een A8 W12 is toch wel even 15 miljard keer knapper als een S, komop

Zelfs een S65 AMG verbleekt daarbij. Op prestaties is het wel een bruut beest, maar het oog (en de discretie) wil ook wat.
                            Ja en neen. Ik vind de kont van de A8 nog altijd wat ongelukkig, maar 'k vergeef 't 'm graag. Alleen ... de wielkassen van de S

In globo vind ik 'm wel knapper, yep, en de A8 is ook 'n pak lichter, rijdt toch nog iets lichtvoetiger, ... maar ... een S 600 ... die is wel een hele klasse krachtiger. En ik weet 't niet, ik kan 't niet uileggen (= Bobo ), maar ik heb het gewoon voor die kar.

A8 3.0 TDI >>> S 320 CDI
                            A8 4.2 >>> S 450
                            A8 4.2 TDI >>> S 420 CDI

maar dan

S8 5.2 V10 ...?... S 63 AMG

en verder is 't compleet omgekeerd

A8 W12 6.0 < S 600
                            ? <<< S 65 AMG

Slechts één "A8" zou ik boven de S 65 AMG kiezen, en dat is een OEM RS8 met RS6-style brede wielkassen en een 600 pk 5-liter V8 biturbo.

Comment

• Comment

• Iets speciaals

Comment

• klap die achterste kopsteunen al eens in ?

Comment

• Mjah, sorry, maar ik verander niet van mening. 't Is m'n gevoel: ik vind ze allebei knap, alleen zijn ze zeer verschillend. De Audi is ingetogen, en past wonderwel met de lichtere motoren (zeker met z'n pluimgewicht). De Benz is extraverter, straalt een "opzij!"-ingesteldheid uit, en past prachtig samen met die monsters van motoren (meer dan 500pk).

That's how i feel it.

Comment

• Neem dan een deftige foto van een W221 hé LL

Comment

• Ik vind zo'n S65 AMG überzalig, meer luxe en een betere motor kan je je quasi niet inbeelden.

Maar...de patserigheid straalt er wat van af. Dat heb je bij die audi niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                          Neem dan een deftige foto van een W221 hé LL

Comment

Working...
                                          X