Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKompressor whine vind ik nog wel tof.
op de 55K motor ==>
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDe MCS is wel extreem lelijk. Vooral omdat dat een 4 cilinder is.
Maar 'n andere pôt eronder en klarizkees
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDe tellers met die mini-wijzertjes vind ik echt het belachelijkste dat ze ooit gedaan hebben. Niets gaat boven goeie ouwe conventionele tellers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Maar 'n andere pôt eronder en klarizkees
voilaa...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat ze er dan op z'n minst nog de 30 en 50 zone inkleuren
²²²²²²²²²²²!
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenman toch....stel je hebt eindelijk je E63, of je C63, of S65, of weetikveel wat..
en dan zie je dit
http://nl.youtube.com/watch?v=hIdghsUFcXo
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenman toch....stel je hebt eindelijk je E63, of je C63, of S65, of weetikveel wat..
en dan zie je dit
http://nl.youtube.com/watch?v=hIdghsUFcXo
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGa 'es allemaal een veld egaliseren met ulle ouwe dozen, alstemblieft?
CLK 63 AMG
Post dan zelf eens wat interessant materiaal hé zeg.
Ik kan ook duizend keer
C36 AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTsss, typisch, de jongentjes willen weer plaatjes kijken.
'k Ben weg, 'k ga mijnen BMW C220d Sporthatchcoupé ne keer gaan uitlaten zie.
Maak filmpjes!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Achja mammie haar auto huilt ook zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenEn dat huilt zo
Achja mammie haar auto huilt ook zo.
Met 450ofzo pk's is em dat vergeven.
Comment
Comment