Man toch gulder kunt een pak zagen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMet 450ofzo pk's is em dat vergeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMaak filmpjes!!!!!!
sabine pakt ni goe op 2D, vraag maar aan iedereen die ze al gezien heeft: ge moe ze live zien om ze te smaken
Tschüss!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMan toch gulder kunt een pak zagen.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWat is jullie gemiddeld verbruik ongeveer met de ML en de S? En met de M?
Als mijn vader met de S rijdt ong 12 liter
Als mijn vader mer de M rijdt ong 14 liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVrij zuinig toch die S
M ook eigenlijk
Ik denk dat het toch wat meer is dan 16 à 17 want overlaatst zei mijn moeder dat ze om de 2 dagen moet gaan tanken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenmong, g'hebt uw pilleke ni gepakt dees morgen
sabine pakt ni goe op 2D, vraag maar aan iedereen die ze al gezien heeft: ge moe ze live zien om ze te smaken
Tschüss!!
Kom even af naar stinkniklaas.
ben wel eens benieuwd!
doei tot strakjes!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
prachtig om zo'n ding deftig vooruit te zien gaan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIdd, maar de ML verbruikt immens veel!
Ik denk dat het toch wat meer is dan 16 à 17 want overlaatst zei mijn moeder dat ze om de 2 dagen moet gaan tanken..
16-17 vind ik niet overdreven voor zo'n ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten16-17 vind ik niet overdreven voor zo'n ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk kies toch voor de vorige S65 moest ik moeten kiezen tussen de W220 en de W221 S65.
Comment
Comment