Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dubieus van vw's strategie

Comment

• mercedes volgt gedwee elke richtlijn

Comment

• Ja, VAG importeur zegt letterlijk: "Audi is het enige merk die geen goedkeuring krijgt, wegens prestige-redenen.

Dat ze hun prestige in hun gat steken. Ze willen mee speln met de grote jongens, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          'K ga het nog 1 keer uitleggen

LV kan alleen maar als de constructeur (invoerder) goedkeuring verleent, anders is het onmogelijk.

Geven wel goedkeuring:
          *BMW
          *Land Rover
          *Volkswagen/Skoda/Seat

Geven zeker geen goedkeuring:
          *Mercedes-Benz
          *Audi

Dit zijn de merken die ik zelf gecontacteerd heb en ik het zeker van weet.
          Wat is 'LV'?

Comment

• Lichte Vracht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Lichte Vracht
              Ah... had nooit zo ver gedacht!

Thanks!

Comment

• Mercedes doet enkel de G nog, naar't schijnt (= bobo).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Mercedes doet enkel de G nog, naar't schijnt (= bobo).
                  jep !
                  ik heb daar nog voor gebeld, een half jaar geleden

maar niet gevraagd of het voor een e of c break mogelijk zou zijn

Comment

• ML is alleszins niet mogelijk.

Comment

• bij de g moest uiteraard de achterbank eruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Jullie chroom is ook al naar de zak

Had ik hier ook na 3 maanden niet te wassen, heel het radiatorrooster, de ster, de chroom in de bumper en op de koffer was fucked up
                        Inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          bij de g moest uiteraard de achterbank eruit
                          of dubbel cabine, maar dan valt het voordeel van een LV weg ( laadruimte kleiner dan 50%van de wielbasis) en moet je de volle pot taks betalen dus waarom zou je hem dan op LV zetten? niet dus.

Comment

• das bij mij ook altijd
                            dat krijg je nog wel proper

Comment

• Ik ben er niet zo zeker van dat ze de G-klasse goedkeuren.
                              Toen zeiden ze dat ze geen enkele nieuwe Merc goedkeuren, behalve de auto's die al op dubbelcabine LV stonden, en door wetswijziging niet langer meer fiscaal voordelig waren.

Misschien maken ze een onderscheid tussen oude G's en nieuwe?

Comment

das idd mogelijk
                                ik had die info gevraagd met het oog op de co² tax, wanneer de 280ge uiteraard obetaalbaar ging worden...maar dat tijdperk heb ik niet gehaald

het was alleszins geen probleem

Comment

Ik ben er niet zo zeker van dat ze de G-klasse goedkeuren.
                                  Toen zeiden ze dat ze geen enkele nieuwe Merc goedkeuren, behalve de auto's die al op dubbelcabine LV stonden, en door wetswijziging niet langer meer fiscaal voordelig waren.

De G is normaal nog altijd LV met 2 zitplaatsen te verkrijgen. Er rijdt zelfs 1 ML 400cdi in België rond als LV met 2 zitplaatsen volledig zo gehomologeerd door MB.

Comment

• Huplaaa!

Als er 1 W463 is, moeten ze allen goedkeuren, of je laat dat PVG-nr ook overzetten op uw wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                      De G is normaal nog altijd LV met 2 zitplaatsen te verkrijgen. Er rijdt zelfs 1 ML 400cdi in België rond als LV met 2 zitplaatsen volledig zo gehomologeerd door MB.
                                      voer er eentje in uit Nederland, op grijs kenteken, en je hebt je lichte vracht. Dus écht problematisch is dat niet

G LV 2zitplaatsen staat trouwens niet meer in de prijslijst, wat als ik het goed heb ooit wel het geval is geweest....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Huplaaa!

Als er 1 W463 is, moeten ze allen goedkeuren, of je laat dat PVG-nr ook overzetten op uw wagen.
                                        Normaal moeten ze dat idd doen. De ML was/is van een vee-arts (uit Hasselt) waarvan de dochter bij MB werkt.

Comment

• Weet je dat zeker?

Een ML 400 CDI op LV is wel heel erg vet.

Comment

Working...
                                          X