Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Is dat de hedendaagse kwaliteit van de pc games? Echt prachtig
    Dat is van GT4 en das al een heeeele tijd uit

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk Berichten
        Dat is van GT4 en das al een heeeele tijd uit

Idd.

deze 'foto's heb ik 3 jaar geleden ofzo genomen. Nu speel ik dat spel al heel lang niet meer...

Comment

• Mmm doet me denken aan Mercedes Benz World Racing...

Iemand ooit gespeeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
            Mmm doet me denken aan Mercedes Benz World Racing...

Iemand ooit gespeeld?

Wat een bagger spel is me dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Wat een bagger spel is me dat

Ale gij keuze uit 100tal benzen die allemaal mega goe driften.

Comment

• Ik ben dat beginnen spelen op ps2.

Heb 10min met die G aan het brakken geweest en toen het spel weggelegd.
                Nix aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten

Dit is zo vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                    Ale gij keuze uit 100tal benzen die allemaal mega goe driften.
                    Da is inderdaad wel !! Ge kunt lekkere driftjes doen met dat spel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Ik ben dat beginnen spelen op ps2.

Heb 10min met die G aan het brakken geweest en toen het spel weggelegd.
                      Nix aan
                      Op PC was da wel redelijk goed hoor ps2 weet ik ni maar voor pc hadden ze de handling helemaal aangepast.

Nadien nog een World Racing 2 gekomen en die hebben ze +- helemaal overgenomen van console en die trok op nix!
                      Last edited by Jerred; 10/01/2008, 15:35.

Comment

• Enkele dagen geleden was ik bij een Mercedes garage samen met men broer om een testrit voor hem te regelen met een C220. in de showroom hadden ze 3 AMG's staan.
                        ik was met een andere verkoper aan het praten en stond achter de Mercedes C 63 AMG.
                        Ik was even niet aan het opletten en iemand starte de motor voor een andere klant.
                        Ik had nog nooit zo'n mooi gebrul gehoord. Het is moeilijk voor te stellen hoe zo'n auto klinkt in een kleine ruimte. Echt ongelofelijk, ik was een fan ik 1 seconde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                          Enkele dagen geleden was ik bij een Mercedes garage samen met men broer om een testrit voor hem te regelen met een C220. in de showroom hadden ze 3 AMG's staan.
                          ik was met een andere verkoper aan het praten en stond achter de Mercedes C 63 AMG.
                          Ik was even niet aan het opletten en iemand starte de motor voor een andere klant.
                          Ik had nog nooit zo'n mooi gebrul gehoord. Het is moeilijk voor te stellen hoe zo'n auto klinkt in een kleine ruimte. Echt ongelofelijk, ik was een fan ik 1 seconde.
                          Waar was dat ergens?

Ik wist niet dat die C63's al in de showrooms stonden...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• Bij EUROSTAR 2000 NV in Sint-pieters-leeuw, ze hadden er zelfs 2, een witte en een zwarte.
                            En ze verkopen niet alleen Mercedes-Benz maar alles boven de 100 000. Ferrari, Lamborghini, Audi R8, ... noem maar op.

Van de R8 had hij er zelfs nog 4 op stock, hij is plots minder populair en hij krijgt ze ni kwijt.
                            Ze geven er zelf een heel grote korting op, 15 tot 20 000 als ik me niet vergis.

Comment

• Ik dacht dat die pas tegen februari/maart op de markt kwamen

2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Ik kan me vergissen, ik was namelijk niet echte een Mercedes fan. Het zal dan een CL 63 zijn. Ik zal de volgende keer eens een foto nemen. maar er was ook een vriend bij, ik zal hem is bellen voor zeker te zijn.
                                Last edited by ; 11/01/2008, 20:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                                  Ik kan me vergissen, ik was namelijk niet echte een Mercedes fan. Het zal dan een CL 63 zijn. Ik zal de volgende keer eens een foto nemen. maar er was ook een vriend bij, ik zal hem is bellen voor zeker te zijn.
                                  rood: Leuk om dit te lezen

Dit is een C63:

white

2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• Het was dus een CL63 AMG, ik had me vergist. Ik kon me enkel de motor herinneren dus ik was al half juist

Comment

• E55 AMG

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Voor RRD

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• AMG is leuk

+ Google Video
                                          ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X