Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieters Bekijk BerichtenDat is van GT4 en das al een heeeele tijd uit
Idd.
deze 'foto's heb ik 3 jaar geleden ofzo genomen. Nu speel ik dat spel al heel lang niet meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenMmm doet me denken aan Mercedes Benz World Racing...
Iemand ooit gespeeld?
Wat een bagger spel is me dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Wat een bagger spel is me dat
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenAle gij keuze uit 100tal benzen die allemaal mega goe driften.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk ben dat beginnen spelen op ps2.
Heb 10min met die G aan het brakken geweest en toen het spel weggelegd.
Nix aan
Nadien nog een World Racing 2 gekomen en die hebben ze +- helemaal overgenomen van console en die trok op nix!Last edited by Jerred; 10/01/2008, 15:35.
Comment
-
Enkele dagen geleden was ik bij een Mercedes garage samen met men broer om een testrit voor hem te regelen met een C220. in de showroom hadden ze 3 AMG's staan.
ik was met een andere verkoper aan het praten en stond achter de Mercedes C 63 AMG.
Ik was even niet aan het opletten en iemand starte de motor voor een andere klant.
Ik had nog nooit zo'n mooi gebrul gehoord. Het is moeilijk voor te stellen hoe zo'n auto klinkt in een kleine ruimte. Echt ongelofelijk, ik was een fan ik 1 seconde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenEnkele dagen geleden was ik bij een Mercedes garage samen met men broer om een testrit voor hem te regelen met een C220. in de showroom hadden ze 3 AMG's staan.
ik was met een andere verkoper aan het praten en stond achter de Mercedes C 63 AMG.
Ik was even niet aan het opletten en iemand starte de motor voor een andere klant.
Ik had nog nooit zo'n mooi gebrul gehoord. Het is moeilijk voor te stellen hoe zo'n auto klinkt in een kleine ruimte. Echt ongelofelijk, ik was een fan ik 1 seconde.
Ik wist niet dat die C63's al in de showrooms stonden...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Bij EUROSTAR 2000 NV in Sint-pieters-leeuw, ze hadden er zelfs 2, een witte en een zwarte.
En ze verkopen niet alleen Mercedes-Benz maar alles boven de 100 000. Ferrari, Lamborghini, Audi R8, ... noem maar op.
Van de R8 had hij er zelfs nog 4 op stock, hij is plots minder populair en hij krijgt ze ni kwijt.
Ze geven er zelf een heel grote korting op, 15 tot 20 000 als ik me niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenIk kan me vergissen, ik was namelijk niet echte een Mercedes fan. Het zal dan een CL 63 zijn. Ik zal de volgende keer eens een foto nemen. maar er was ook een vriend bij, ik zal hem is bellen voor zeker te zijn.
Dit is een C63:
white
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
-
-
Comment