Ja hoor
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk vond die C63 op't autosalon maar niks.
wat een simpele kar.
Heb je de achterkant bekeken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk vond die C63 op't autosalon maar niks.
wat een simpele kar.
'k Vond hem zelfs lelijk.. zo overdone die snoet..
En dan dat immense verschil tussen die voorste en die achterste wheel arches..
Een gewone C T-Modell met AMG-pack is knapper, vind ik toch!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWTF
Heb je de achterkant bekeken?
euhm.
Ja, een beetje euhm... heel, de auto? zoals je elke auto bekijkt op het salon. Ik ga heus niet naar daar om enkel de voorkant van een C63 te gaan bekijken hoor.
maar iig, wielen staan te veel naar binnen, zéker achteraan. Banden zijn niet hoog en breed genoeg, die spaken van de velgen staan te bol, en de achterwielkast... wat een pisserke ivgl met die vooraan.
Die kar deed me niks, toen ik ernaar keek.
Ik keek daarna naar een E200CDI-T avantgarde... en voelde me gelukkig meteen beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Een gewone C T-Modell met AMG-pack is knapper, vind ik toch!
SO true.
Exactly my thoughts, toen ik daar rondkeek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenen de achterwielkast... wat een pisserke ivgl met die vooraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenis dat zo'n wezelijk verschil met de vroegere 500 ?
500 is perfect.
in elk opzicht.
C63 is nog niet 10% van wat de 500 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk keek daarna naar een E200CDI-T avantgarde... en voelde me gelukkig meteen beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar daar zat ook een verschil in treinen vooraan - achteraan
Ja. Maar daar viel het minder op.
verhoudingen waren veel mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa. Maar daar viel het minder op.
verhoudingen waren veel mooier.
nostalgische 124-zot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
nostalgische 124-zot
en het beste is
you can't blame me.
W124 = beste productiemodel ooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengoh
een tijd terug was dat nog de 123
123 staat eigenlijk boven de 124, qua betrouwbaarheid enzo.
Maar de 124 is een pak moderner in rijgevoel. En dat maakt hem voor mij persoonlijk nét de nummer 1.
Comment
Comment