Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Die velgen zie je redelijk veel (toch op die SL), maar ik vind ze echt niet mooi.. En trouwens, hoe kuis je zoiets? Je zit waarschijnlijk echt uren bezig met uw vingers tussen die smalle spaakjes.. (of toch zeker naar het midden van de velg toe)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVolgende week C AMG vs M3
C63 is sneller dan de M3.
C63 drift véél beter dan de M3 (die rook, jongens )
M3 is beter op het circuit, de C63 neemt gewoon élke bocht zijdelings
C63 is beter geschikt voor dagelijk show off gebruik, als je met het verbruik kan leven
Comment
-
Je 'vergeet' dat de m3 in het algemeen tot extreem-veel-betere wagen gekroond werd. Die Merc maakt zich gewoon extreem belachelijk in het filmpje.
Mja is dan ook typisch Amerikaans hé... veels te veel power, maar het niet op de baan kunnen overbrengen... beetje zielig toch wel...
Grappig hoe de m3 in elk programma duidelijk met kop en schouders uitsteekt boven de merc, maar men het net niet zo durft te verwoorden.
Mijn standpunt is nochtans ene van objectieve toeschouwer; ik heb zowat evenveel affiniteit met merc als met bmw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenMja is dan ook typisch Amerikaans hé... veels te veel power, maar het niet op de baan kunnen overbrengen... beetje zielig toch wel...
Je hebt gelijk, de C63 is een amerikaanse wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJe hebt gelijk, de C63 is een amerikaanse wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenCorrect me if I'm wrong, maar de beslissingen bij Merc worden toch nog altijd genomen door de big shots in the US of A?
de 'big shots' zitten nog steeds in Stuttgart hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenJe 'vergeet' dat de m3 in het algemeen tot extreem-veel-betere wagen gekroond werd. Die Merc maakt zich gewoon extreem belachelijk in het filmpje.
De M3 is de betere trackday car, veel beter controleerbaar en beter gebalanceerd. Er is geen sprake van extreem veel betere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
de 'big shots' zitten nog steeds in Stuttgart hé.
Ja, zover was ik ook al hoor. Ik bedoel gewoon dat de big shots in Stuttgart verantwoording moeten afleggen tov de Daimler big shots in Michigan...
De beslissingen worden bij Jaguar ook al lang niet meer genomen in Coventry.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNee ik vergeet dat niet, want dat hebben ze niet gezegd
De M3 is de betere trackday car, veel beter controleerbaar en beter gebalanceerd. Er is geen sprake van extreem veel betere
Iemand die een auto wil die doet wat men hem vraagt, perfect gebalanceerd is en een baanligging heeft om u tegen te zeggen zal het precisie-instrument met geavanceerde v8 de beste vinden.
Als pure inefficiente kracht, uiterlijk vertoon en hoge naftrekeningen je nauw aan het hart liggen, zal je de Merc prefereren.
Tis allemaal een kwestie van voorkeur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
Als pure inefficiente kracht, uiterlijk vertoon en hoge naftrekeningen je nauw aan het hart liggen, zal je de Merc prefereren.
Jij hebt duidelijk geen idee waarover je spreekt.
no offence.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenJe moet dat niet zo serieus nemen hoor, behalve het eerste. Het is toch duidelijk dat de Merc er niet in slaagt die immense kracht efficient op de baan over te brengen?
Dan moet je maar een RS4 kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDan moet je maar een RS4 kopen.
Je kan mij wel een alternatief voorstellen, maar het inefficientie-argument kan je toch niet ontkrachten hé... bovendien schat ik een rs4 niet efficienter in dan de m3, maar das het 4wd versus rwd debat.
Iedereen heeft dan ook de neiging om het zo'n amg te vergeven dat het een triljoen pk's heeft, maar met moeite een deftige bocht kan nemen. AMG heeft trouwens recent aangekondigd uit de pk-oorlog te gaan stappen. Ze gaan nu zelfs diesels in hun modellen steken.
En je kan zeggen wat je wil, maar zo'n strategische koersverandering komt er nooit vanzelf hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenJa, zover was ik ook al hoor. Ik bedoel gewoon dat de big shots in Stuttgart verantwoording moeten afleggen tov de Daimler big shots in Michigan...
De beslissingen worden bij Jaguar ook al lang niet meer genomen in Coventry.
Chrysler is afgestoten he.
Daimler AG
70546 Stuttgart
Germany
Phone: +49 711 17 0
Fax: +49 711 17 22244
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenAMG heeft trouwens recent aangekondigd uit de pk-oorlog te gaan stappen. Ze gaan nu zelfs diesels in hun modellen steken.
En je kan zeggen wat je wil, maar zo'n strategische koersverandering komt er nooit vanzelf hoor
Er komt een SL met 700pk, de CL gaat ook die motor krijgen wss, er komt een C-klasse Black Series met + 500pk...
En diesels hebben ze definitief afgeschaft.
Er komt wél een hybride-AMG
Comment
-
Just, had die recente herstructurering over het hoofd gezien. Het ging oorspronkelijk over een 'merger of equals', wat dus wijst op heel wat Amerikaanse inspraak. Nu ze Chrysler afgestoten hebben via een asset sale staat Daimler weer op eigen (Duitse) benen.
Goede zaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenAlé matteus jong, tis maar een beetje gezonde kritiek aan het adres van deze Merc hoor...
Je kan mij wel een alternatief voorstellen, maar het inefficientie-argument kan je toch niet ontkrachten hé... bovendien schat ik een rs4 niet efficienter in dan de m3, maar das het 4wd versus rwd debat.
Iedereen heeft dan ook de neiging om het zo'n amg te vergeven dat het een triljoen pk's heeft, maar met moeite een deftige bocht kan nemen. AMG heeft trouwens recent aangekondigd uit de pk-oorlog te gaan stappen. Ze gaan nu zelfs diesels in hun modellen steken.
En je kan zeggen wat je wil, maar zo'n strategische koersverandering komt er nooit vanzelf hoor
Kritiek? Gast, lees eens voorgaande pagina's. Ik was de eerste om dat gedrocht af te breken.
Maar om nu te zeggen dat het ding een inefficiënte powertrain heeft, en 'met moeite een deftige bocht kan nemen', is je reinste bullshit.
Nogal wiedes dat, wanneer je 460pk op de achterwielen loslaat, er al eens grip wordt gebroken hé.
Het is gewoon een feit dat de motor veel koppelrijker en veel brutaler z'n kracht ontplooit dan de motor in de M3.
En het enige dat ik gehoord heb, is dat AMG recent heeft aangekondigd dat ze zich gaan toeleggen op het nog sportiever maken van hun voertuigen. Niet enkel meer de 'go fast autobahn rasers', maar ook karren die een goed drivers gevoel geven, en hard kunnen gaan op bochtige wegen.
En daar is deze C63 een heel mooi voorbeeld van.
Een M3 is altijd al meer hardcore geweest dan een AMG. AMG is gewoon een 'inhaalbeweging' aan het doen, en ja dat neemt wat tijd hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHeb je daar een press release van?
Er komt een SL met 700pk, de CL gaat ook die motor krijgen wss, er komt een C-klasse Black Series met + 500pk...
En diesels hebben ze definitief afgeschaft.
Er komt wél een hybride-AMG
Wat ik zei over die diesels blijven tot op heden geruchten, maar ik denk persoonlijk wel dat de amg diesels er gaan komen. Audi is nu sterk aan zet op dat vlak, bmw maakt ook steeds extreem potentere dieselmotoren. Merc zal vroeg of laat moeten volgen.
Comment
Comment