Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVoor mij 1000x liever een 190 AMG dan een C63 AMG
Nee, daar kan geen nieuwe amg tegenop voor mij
@matteus: Hoe zit het met de 190 AMG? Nog altijd het dashboard volledig uit elkaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie is hoogstwaarschijnlijk bezig zijn 300 af te matten
of zelfs mss nog leukere dingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo'n CL 63 AMG is een droom van een wagen. Voor mij veruit de knapste en begerenswaardige Merc van 't moment...
edit
Comment
-
De wagen die op het salon stond was verkocht, net als alle 40 exemplaren trouwens waarvan de helft naar de VS vertrekt. Deze CL 65 AMG is een gelimiteerde versie, namelijk de “40th Anniversary Edition”.
Deze speciale uitvoering is te herkennen aan de speciale kleur “Alubeam” die volgens Mercedes doet denken aan vloeibaar metaal.
Persoonlijk zie ik zeker zo graag een zwarte...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo'n CL 63 AMG is een droom van een wagen. Voor mij veruit de knapste en begerenswaardige Merc van 't moment...
Voor mij ook dé Merc van het moment. Eigenlijk nog iets liever de CL65.
Heeft alles wat een Merc moet zijn, bakken power/koppel, automaat, bouwkwaliteit en fit-and-finish en natuurlijk super comfort/luxe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
@matteus: Hoe zit het met de 190 AMG? Nog altijd het dashboard volledig uit elkaar?
Ja.
Aan die auto doe ik verder als m'n andere 190E verkocht is.
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie is hoogstwaarschijnlijk bezig zijn 300 af te matten
of zelfs mss nog leukere dingen
Ja --> roadtripje parijs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa.
Aan die auto doe ik verder als m'n andere 190E verkocht is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten*begint alvast te duimen dat de 190E snel weg is*
Kope?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStaat ie al te koop dan?
Vraagprijs?
Doe een (niet belachelijk) bod.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDoe een (niet belachelijk) bod.
Wist niet dat ie al officieel te koop stond.
Volgens mij gaat mijn mini nog sneller klaar zijn dan die 1.8 verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKnal dat ding op kapaza.
Ga ik doen ja.
eerst terug origineel zetten en keuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKope?
Zo nee,.....
edit: pfff fok die 300 euro, daar koop ik velgen mee. Sorry
Comment
Comment