Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZO hard rijdt een G toch niet? 'k Heb al met een 500GE gereden (een oude met de 2-klepper, 240 pk ofzo gelimiteerde editie) en ik vond dat echt goed meevallen.
Nu het feit dat een half uur ervoor met een nieuwe Defender 90 gereden heb zal er ook voor iets tussen zitten
500GE
Mijn droom-G.
We hadden er een 5-tal jaar geleden bijna eentje gekocht. Maar uiteindelijk toch niet gedaan omwille van het overmatige verbruik.
spijt spijt spijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIs dat ding nu echt sneller dan een RS4?
Allez, op het begin rijdt hij snel wat weg en dan houden ze gelijk.
M5 board organiseert die sprints, en werkelijk in alle sprints waar audi's voorkomen presteren ze ondermaats
al veel zever over geweest, maar 1 ding is zeker.. zo'n ML vliegt
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenlach niet, geen reden toe!
ML owned G qua wegligging, comfort, snelheid en zithouding
Het is maar wat je verlangt van een wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBuiten presence en offroad-capaciteiten is er niets beters aan een G dan een ML.
ML owned G qua wegligging, comfort, snelheid en zithouding
Het is maar wat je verlangt van een wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvan een hoog jeepgedoe met 500pk verwacht ik geen super wegligging, extreem comfort of zithouding. Als je daar naar zoekt, koop dan aub een E55 AMG T.
Tegen 180 bovenkomen op de Mount Everest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
maar wat is het nut dan van 300pk, of 200pk?
Echt NUT hebben die karren niet (duuh zoals alle pk-monsters), maar als het dan toch zoiets moet zijn, dan gaat mijn voorkeur uit naar de G. Vooral qua styling en 'heritage' doet die mij veel meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat is dan de reden om een 500pk jeepgedoe te kopen?
Een ML63 heeft ook geen NUT
koop dan een Kia Sportage ofzo. Rijdt ook goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten500GE
Mijn droom-G.
We hadden er een 5-tal jaar geleden bijna eentje gekocht. Maar uiteindelijk toch niet gedaan omwille van het overmatige verbruik.
spijt spijt spijt
Nu ja, ik zeg het nogmaals, moest hij fully OEM gelaten zijn stond hij nu op m'n oprit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBuiten presence en offroad-capaciteiten is er niets beters aan een G dan een ML.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe vorige eigenaar sprak van een verbruik rond de 18 à 19 liter bij vlotte rijstijl.
en jij geloofde dat?
Reken maar +-25 liter bij iet of wat vlotte rijstijl. Als je écht gasgeeft zit je aan 30 liter.
'zuinig rijden' (waar je zo'n ding toch niet voor koopt), zal je inderdaad rond de 18-20 liter zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
en jij geloofde dat?
Reken maar +-25 liter bij iet of wat vlotte rijstijl. Als je écht gasgeeft zit je aan 30 liter.
'zuinig rijden' (waar je zo'n ding toch niet voor koopt), zal je inderdaad rond de 18-20 liter zitten.
30 liter is echt wel musclecar-like veel
Comment
Comment