Prachtige velgen, geven de poolmobiel direct een totaal andere look.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenbijvoorbeeld.
maar wat is het nut dan van 300pk, of 200pk?
Echt NUT hebben die karren niet (duuh zoals alle pk-monsters), maar als het dan toch zoiets moet zijn, dan gaat mijn voorkeur uit naar de G. Vooral qua styling en 'heritage' doet die mij veel meer.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEen ML63 heeft ook geen NUT
koop dan een Kia Sportage ofzo. Rijdt ook goed.
OP de weg rijden, niet ernaast.
Dan kan je beter de wagen nemen die er het best in is.
En dat is de ML (eigenlijk de Cayenne, maar die is minder knap dan een ML 63). En met het offroad-technik pakket pro is de ML ook geen doetje in terrein.
Kia Sportage is bagger. Rijdt goed ja, maar voor de rest bagger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEen ML63 heeft ook geen NUT
koop dan een Kia Sportage ofzo. Rijdt ook goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHouston, we're reading bull shit.
RRD toch, de max!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHouston, we're reading bull shit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten'zuinig rijden' (waar je zo'n ding toch niet voor koopt), zal je inderdaad rond de 18-20 liter zitten.
Als ik met de mijne écht zuinig rijd, laten we zeggen ca. 110 km/h op de snelweg, geen stadsverkeer, dan kom ik op maximaal 12 liter.
Is wel "maar" een geblazen 4.2 v8 biturbo, maar toch.
Wat is het gewicht van die G?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMeen je dat? Dat lijkt me wel érg veel, hoewel ik geen redenen heb om aan je mening te twijfelen.
Als ik met de mijne écht zuinig rijd, laten we zeggen ca. 110 km/h op de snelweg, geen stadsverkeer, dan kom ik op maximaal 12 liter.
Is wel "maar" een geblazen 4.2 v8 biturbo, maar toch.
Wat is het gewicht van die G?
Comment
-
Om dit model ging het
Blijkbaar heeft deze eigenaar hem ook verneukt
Dus met de 2 diff. locks, 4-speed en de 2-klepper V8. enkel in die speciale kleur, de vorige eigenaar had zelfs nog een fotokader gekregen van Mercedes met gelimiteerde nummer op.
Comment
-
Comment