Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En ik wil de oude achterlichten terug!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Ik ook, en zelfs geen beetje.
      Wat onder de kap zit, dàt is vet!
      Ik vind die slr motor echt nichterig klinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
        Als ik me niet vergis houdt het drivers package niet meer in dan een delimitering (tot 280km/u) en een soort AMG-rijcursus.

Zo is het toch bij de C63
        .
        Neen toch?

Je hebt toch sport onderstel + LSD + nog wat prullaria?

Comment

• Is dat niet het Performance Package? 't Drivers Pack is nog iets anders, dacht ik. Lijkt aannemelijk wat Mercedeske zegt. Maar ik zou 't eerlijk gezegd niet weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Is dat niet het Performance Package? 't Drivers Pack is nog iets anders, dacht ik. Lijkt aannemelijk wat Mercedeske zegt. Maar ik zou 't eerlijk gezegd niet weten.
            Ahzoo, dan zal het wel kloppen.

Comment

• [IMG]http://img247.imageshack.us/img247/7987/getattachment2244c08na9.jpg
              [/IMG]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                hij heeft nochtans overschot van gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                  hij heeft nochtans overschot van gelijk
                  Ik wou u ook uitlachen, maar jullie hebben een 107, dus ik zwijg

Comment

• Nog wat foto's op negermuziek van die G55 met SLR motor.
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Gisteren effe treintje gereden met een zilveren CLS 55 AMG met nummerplaat TIM-###. Ik zat erachter ter hoogte van de werken op de E403 in Wevelgem richting Kortrijk, en heb Sabine alles moeten laten geven om ervoorbij te geraken want meneer gaf 25% gas met z'n raket. Daarna gingen we in tandem de 270° afrit naar de E17 richting Gent op, en we zijn samen blijven haasje-over cruisen aan 160 tot aan Waregem, waar 'ie eraf moest. De laatste halve kilometer trok 'ie nog 'es plankgas door (wat 'n gedonder ), en ik heb 'm nog 'n thumbs-up gegeven, 'ie bedankte middels enkele grootlichtflashen, en onze wegen scheidden zich.

CLS 55 AMG

Comment

• De CLS 55 maakt idd een prachtig geluid! We kwamen eens een tegen in Spanje. Hij reed ver voor ons en we horen opeens iets enorm luid, en jawel hoor we zien een CLS zijn kont naar beneden zwiepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Ik wou u ook uitlachen, maar jullie hebben een 107, dus ik zwijg

Comment

Gisteren effe treintje gereden met een zilveren CLS 55 AMG met nummerplaat TIM-###. Ik zat erachter ter hoogte van de werken op de E403 in Wevelgem richting Kortrijk, en heb Sabine alles moeten laten geven om ervoorbij te geraken want meneer gaf 25% gas met z'n raket. Daarna gingen we in tandem de 270° afrit naar de E17 richting Gent op, en we zijn samen blijven haasje-over cruisen aan 160 tot aan Waregem, waar 'ie eraf moest. De laatste halve kilometer trok 'ie nog 'es plankgas door (wat 'n gedonder ), en ik heb 'm nog 'n thumbs-up gegeven, 'ie bedankte middels enkele grootlichtflashen, en onze wegen scheidden zich.

CLS 55 AMG

Een blauwe? Kan dat?

Comment

Gisteren effe treintje gereden met een zilveren CLS 55 AMG met nummerplaat TIM-###.

Comment

• Faaaaaaaaaaak

Comment

• omg

Comment

• http://spots.autogespot.com/viewimag...26022008181320

Comment

• Mijn droomwagen

klik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Mijn droomwagen

klik
                                          Gemiddeld verbruik: 25l

Comment

Working...
                                          X