En ik wil de oude achterlichten terug!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk ook, en zelfs geen beetje.
Wat onder de kap zit, dàt is vet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis houdt het drivers package niet meer in dan een delimitering (tot 280km/u) en een soort AMG-rijcursus.
Zo is het toch bij de C63.
Je hebt toch sport onderstel + LSD + nog wat prullaria?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs dat niet het Performance Package? 't Drivers Pack is nog iets anders, dacht ik. Lijkt aannemelijk wat Mercedeske zegt. Maar ik zou 't eerlijk gezegd niet weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtenhij heeft nochtans overschot van gelijk
Comment
-
-
Gisteren effe treintje gereden met een zilveren CLS 55 AMG met nummerplaat TIM-###. Ik zat erachter ter hoogte van de werken op de E403 in Wevelgem richting Kortrijk, en heb Sabine alles moeten laten geven om ervoorbij te geraken want meneer gaf 25% gas met z'n raket. Daarna gingen we in tandem de 270° afrit naar de E17 richting Gent op, en we zijn samen blijven haasje-over cruisen aan 160 tot aan Waregem, waar 'ie eraf moest. De laatste halve kilometer trok 'ie nog 'es plankgas door (wat 'n gedonder ), en ik heb 'm nog 'n thumbs-up gegeven, 'ie bedankte middels enkele grootlichtflashen, en onze wegen scheidden zich.
CLS 55 AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk wou u ook uitlachen, maar jullie hebben een 107, dus ik zwijg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGisteren effe treintje gereden met een zilveren CLS 55 AMG met nummerplaat TIM-###. Ik zat erachter ter hoogte van de werken op de E403 in Wevelgem richting Kortrijk, en heb Sabine alles moeten laten geven om ervoorbij te geraken want meneer gaf 25% gas met z'n raket. Daarna gingen we in tandem de 270° afrit naar de E17 richting Gent op, en we zijn samen blijven haasje-over cruisen aan 160 tot aan Waregem, waar 'ie eraf moest. De laatste halve kilometer trok 'ie nog 'es plankgas door (wat 'n gedonder ), en ik heb 'm nog 'n thumbs-up gegeven, 'ie bedankte middels enkele grootlichtflashen, en onze wegen scheidden zich.
CLS 55 AMG
Een blauwe? Kan dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGisteren effe treintje gereden met een zilveren CLS 55 AMG met nummerplaat TIM-###.
Comment
-
Comment