Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende overhang is mss niet zoveel groter, de neus is gewoon veel lomper.
ja idd zo bedoelde ik het.
niet dat 'ie persé letterlijk langer is ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOK, de voorkant is er niet op vooruit gegaan. De achterkant dan weer wél.
Eerlijk, ik snap niet dat je deze auto "belachelijk" of een "schande" zou kunnen noemen.
mss niet inderdaad.
maar een vooruitgang is het allesinds niet imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenmss niet inderdaad.
maar een vooruitgang is het allesinds niet imo.
Comments stoten me gewoon af en toe tegen de borst... een Multipla, of een Pontiac Aztek (echt, LOOK IT UP ), dat zijn schandes en belachelijke wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenComments stoten me gewoon af en toe tegen de borst... een Multipla, of een Pontiac Aztek (echt, LOOK IT UP ), dat zijn schandes en belachelijke wagens.
Multipla, waarom is dat dan een belachelijke wagen? 6 volwaardige zitplaatsen, véél ruimte en opbergruimte, goedkoop, zuinig, etc?
En qua lelijkheid staat 'ie gelijk met die nieuwe SL... dusja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende overhang is mss niet zoveel groter, de neus is gewoon veel lomper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMultipla, waarom is dat dan een belachelijke wagen? 6 volwaardige zitplaatsen, véél ruimte en opbergruimte, goedkoop, zuinig, etc?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDat zijn toch foto's van die testrit ? Maar heeft je oom (?) de zijne nu al?
Comment
-
Comment
Comment