ze zouden hem tegen de muur moeten zetten, een schande is het!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenNOOOOOOOOOOOOO!!!Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenTe laat... Auto om zeep...Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDie velgen verpest héél de auto!
En er steken nogthans zo'n zalige remschijven achter..
Geen donkere koplampen.
Edit: Aan de remmen te zien toch een echte. Raar dat hij de koplampen dan laten vervangen heeft...Last edited by Mercedeske; 02/04/2008, 12:35.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHet zou kunnen dat de eigenaar van de C een faker is...
Geen donkere koplampen.
Edit: Aan de remmen te zien toch een echte. Raar dat hij de koplampen dan laten vervangen heeft...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Ik ga wel akkoord met de statement dat, wanneer de wildebras C 63 AMG een aanwijziging is in welke richting AMG in toekomst auto's zal bouwen, dat een rooskleurige toekomst is voor de enthousiasteling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat ding moet peren
Reed je er met je RS6 naast?
Jup!
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtennice autoliefhebbers onder elkaar
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Kerel was zo trots als een pauw toen ik 'm thumbs up gaf, getuige z'n vette smile
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEven het kot opengetrokken?
Hij niet
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDie is eigenlijk nog redelijk uniek imo, kom je niet veel tegen of vergis ik mij?Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVrij zeldzame verschijning lijkt me.
Dit is een van de eerste die ik in het wild tegenkom iig...simpelweg een prachtige wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenBestaat er daar ook een C63 van? Dacht het wel maar ben het niet zeker.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment