Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTrouwens, ik geloof nooit dat AMG zijn naam zou willen verbinden aan een motor met ocharme 140pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoeveel pk's heeft matteus' 190 2.0 amg ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat spel hier thuis is een facelift en dat is afschuwelijk afgewerkt, rammelen/kraken/harde plastics/...
Bah!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoeveel pk's heeft matteus' 190 2.0 amg ?
Spijkers op laag water zoeken, Koen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenI agree. De eerste A was een ramp, ook de facelift. Echte merkenfans zien dat niet, da's niet abnormaal.
En door de combinatie automaat/heel goede voorbanden heb ik nooit last gehad van dat hij z'n vermogen niet aan de grond kreeg.
Afwerking trok op niet veel, comfort nul, stabiliteit op hogere snelheid was ook niet om naar huis te schrijven, stuurgevoel evenmin.
Alles heeft z'n voor- en nadelen. Ik vind het gewoon een sympathiek karretje.
Comment
-
Dat wel, door z'n guitige looks.
Ik heb ook een A 170 CDI gereden, zowel prefacelift (kort) en facelift (vervangwagen gedurende een week), ik dacht de laatste met automaat. Vermogen ça va, eigenlijk, dat is écht niet "traag". Maar daarmee is inderdaad ook alles gezegd: verschrikkelijke sound, verschrikkelijke automaat, verschrikkelijk weggedrag, verschrikkelijk stuur, verschrikkelijke afwerking en uitstraling binnenin ... en dat allemaal voor een verschrikkelijke prijs. En als kers op de taart zit het met de betrouwbaarheid ook vérre van snor. Je moet 'n Mercedes-aanbidder zijn (imo) om die auto als "goed afgewerkt" te typeren.
Ruim is 'ie zeker, die L-modelletjes waren achteraan simpelweg breathtaking.
Ik zou 'm nooit, maar dan ook nooit, moeten hebben. De persoon voor wie ik 'es wou horen hoe 't zit met die 210 inzake betrouwbaarheid, vindt 'm wel leuk rijden, maar het is dan ook een chauffeur die geen eisen inzake weggedrag e.d. stelt, buiten het feit dat het veilig moet aanvoelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen idee of het een genuine AMG is, maar wat een verdomd lekkere auto toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
vette kleur.
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
vet karretje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
En die S 65 heeft de verkeerde kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenC32 kompressor normaal gezien, maar ik mis de logo's op de voorste zijvleugels
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment