Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Er hangt in elk geval een AMG-badge op achteraan en velen vinden dat al voldoende
    Op de S500 van Lampekapje ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Trouwens, ik geloof nooit dat AMG zijn naam zou willen verbinden aan een motor met ocharme 140pk.
      hoeveel pk's heeft matteus' 190 2.0 amg ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        5 meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Dat spel hier thuis is een facelift en dat is afschuwelijk afgewerkt, rammelen/kraken/harde plastics/...

Bah!!
          I agree. De eerste A was een ramp, ook de facelift. Echte merkenfans zien dat niet, da's niet abnormaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            Van wanneer dateert die auto, en wat was toen het gemiddelde vermogen van een "sportieve auto"?

Spijkers op laag water zoeken, Koen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              I agree. De eerste A was een ramp, ook de facelift. Echte merkenfans zien dat niet, da's niet abnormaal.
              Ding was wel redelijk rampzalig op veel vlakken, maar had toch z'n voordelen: ruim, compact, zuinig,...
              En door de combinatie automaat/heel goede voorbanden heb ik nooit last gehad van dat hij z'n vermogen niet aan de grond kreeg.

Afwerking trok op niet veel, comfort nul, stabiliteit op hogere snelheid was ook niet om naar huis te schrijven, stuurgevoel evenmin.

Alles heeft z'n voor- en nadelen. Ik vind het gewoon een sympathiek karretje.

Comment

• Dat wel, door z'n guitige looks.

Ik heb ook een A 170 CDI gereden, zowel prefacelift (kort) en facelift (vervangwagen gedurende een week), ik dacht de laatste met automaat. Vermogen ça va, eigenlijk, dat is écht niet "traag". Maar daarmee is inderdaad ook alles gezegd: verschrikkelijke sound, verschrikkelijke automaat, verschrikkelijk weggedrag, verschrikkelijk stuur, verschrikkelijke afwerking en uitstraling binnenin ... en dat allemaal voor een verschrikkelijke prijs. En als kers op de taart zit het met de betrouwbaarheid ook vérre van snor. Je moet 'n Mercedes-aanbidder zijn (imo) om die auto als "goed afgewerkt" te typeren.

Ruim is 'ie zeker, die L-modelletjes waren achteraan simpelweg breathtaking.

Ik zou 'm nooit, maar dan ook nooit, moeten hebben. De persoon voor wie ik 'es wou horen hoe 't zit met die 210 inzake betrouwbaarheid, vindt 'm wel leuk rijden, maar het is dan ook een chauffeur die geen eisen inzake weggedrag e.d. stelt, buiten het feit dat het veilig moet aanvoelen.

Comment

• Comment

• Comment

• en 2 seconden later lag ie wss op z'n dak

Comment

• Geen idee of het een genuine AMG is, maar wat een verdomd lekkere auto toch

Comment

• Mooie combo maar doe mij de Arnage maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Geen idee of het een genuine AMG is, maar wat een verdomd lekkere auto toch

C32 kompressor normaal gezien, maar ik mis de logo's op de voorste zijvleugels
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

vette kleur.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

vet karretje!

Comment

Vanquish S

En die S 65 heeft de verkeerde kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  C32 kompressor normaal gezien, maar ik mis de logo's op de voorste zijvleugels
                                  Kan je ook perfect weglaten.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• vette livery

Comment

• Dat is een DTM zeker?

Comment

• dikke company-car

veel minder opvallend, zalig

Comment

Dat is een DTM zeker?
                                          Ja

vijfkarakterregel

Comment

Working...
                                          X