Oorspronkelijk geplaatst door Fernand
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenamg Bekijk BerichtenIk heb vandaag een ML63 AMG besteld. Obsidiaan zwart, zwart nappa leer en 21" velgjes. Levering is voor eind september. Ik hoop dat ie wat zal meevallen.
Comment
-
Tof!
Deze morgen stond ik aan de bus te wachten, zie ik in mijn linkerooghoek iets snel aankomen, volledig aan het optrekken. Vlamt daar ineens een nieuwe SL63 AMG voorbij om 100 meter verder aan 30 per uur verder te bollen . Ik was wel niet achterovergevallen van het geluid. Jammer
De nieuwe SL vind ik op foto's echt spuuglelijk, in het echt valt hij echt goed mee. Laat me er nog een paar zien en ik denk dat ik het nog knap zal vinden. surprise surprise
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenamg Bekijk BerichtenIk heb vandaag een ML63 AMG besteld. Obsidiaan zwart, zwart nappa leer en 21" velgjes. Levering is voor eind september. Ik hoop dat ie wat zal meevallen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenheb je er dan nog niet meegereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenCongrats Koenamg!
En met de facelift zal het er alleen maar beter op geworden zijn hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenFack wat klinkt dat goed en wat kan die kerel driften !
http://www.autojunk.nl/clips/view/138552?relevant-video
Hier een C met het alcantara stuurtje en carbon-inleg.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment