Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Welcome to a month ago!
    Dat is het eerste wat ik daarvan hoor

Comment

• Ik heb vandaag een ML63 AMG besteld. Obsidiaan zwart, zwart nappa leer en 21" velgjes. Levering is voor eind september. Ik hoop dat ie wat zal meevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenamg Bekijk Berichten
        Ik heb vandaag een ML63 AMG besteld. Obsidiaan zwart, zwart nappa leer en 21" velgjes. Levering is voor eind september. Ik hoop dat ie wat zal meevallen.
        Super!! Dat zal dan een facelift zijn, reteknappe velgen dus!!

Comment

• Tof!

Deze morgen stond ik aan de bus te wachten, zie ik in mijn linkerooghoek iets snel aankomen, volledig aan het optrekken. Vlamt daar ineens een nieuwe SL63 AMG voorbij om 100 meter verder aan 30 per uur verder te bollen . Ik was wel niet achterovergevallen van het geluid. Jammer

De nieuwe SL vind ik op foto's echt spuuglelijk, in het echt valt hij echt goed mee. Laat me er nog een paar zien en ik denk dat ik het nog knap zal vinden. surprise surprise

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenamg Bekijk Berichten
            Ik heb vandaag een ML63 AMG besteld. Obsidiaan zwart, zwart nappa leer en 21" velgjes. Levering is voor eind september. Ik hoop dat ie wat zal meevallen.
            heb je er dan nog niet meegereden?

Comment

• Die sound

C63 Baseline Dyno Run before doing a RennTech ECU Upgrade

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• In Turnhout hebben ze de SL 63 ook in de showroom gezet.

Naast een G55K, CLK DTM en SLR misstaat ie eigenlijk niet.

Alleen jammer dat ze de EVO II zo in een hoekje drummen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                  Madre

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    heb je er dan nog niet meegereden?
                    Toch wel al mee gereden (3 ganse dagen proefrit ---> geweldig goed meegevallen), maar dat is met het huidige model. En die ik besteld heb is uiteraard het face-lift model. Ik weet wel dat er technisch niets verandert, maar toch.

Comment

• Congrats Koenamg!

En met de facelift zal het er alleen maar beter op geworden zijn hoor
                      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                        Congrats Koenamg!

En met de facelift zal het er alleen maar beter op geworden zijn hoor
                        Ik verwacht van wel. Nu nog enkele maandjes wachten, maar ik heb het er voor over.

Comment

• Comment

• Comment

• Die wielkastverbredingen zijn zo vet!

Comment

• Fack wat klinkt dat goed en wat kan die kerel driften !

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                  Fack wat klinkt dat goed en wat kan die kerel driften !

http://www.autojunk.nl/clips/view/138552?relevant-video
                                  Idd, leuk filmpje!

Hier een C met het alcantara stuurtje en carbon-inleg.

2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• Wat vinden jullie van de combinatie beige-zwart interieur op een witte?

2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Gezien het zwarte dashboard nog niet zo mis eigenlijk

Comment

• Ik vind het ook nog beter meevallen dan verwacht... Alleen de aluminium inleg staat er iets minder goed bij op dit voorbeeld.

2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• Ik vind dat beige eigelijk niet zo geslaagd in combinatie met wit. Rood of zwart lederen interieur zouden echt goed samengaan met wit imo.

Welke inleglijsten zal jullie C63 hebben?

Comment

Working...
                                          X