Ow wist ik niet, ik dacht dat de 63AMG al een tijdje werd vervangen voor de 65AMG. Niet dus.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenAangezien een CLS65AMG niet bestaat AF-fabriek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIdd, dat zou moeten gebeuren in Affalterbach bij AMG Performance center of HWA
Manfred heeft me trouwens ook gezegd dat zijne beste klant (staat hier nog een foto van zijn kar) een ML65 AMG heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKan je bvb de oude 7.3 V12 in recentere modellen steken? Of een twin-turbo 6.2 V8?
Hoewel de twin-turbo V8 precies niet doorontwikkeld is. Er waren proefversies van, en ik had het blok eerlijk gezegd al verwacht in een of andere AMG.
Misschien dat ie in de SLC komt te liggen, of misschien in de volgende E-klasse AMG om de RS6 te overklassen, ofwel is het toch gebleken dat het blok eigenlijk overbodig zou zijn omdat ze de Biturbo V12 ook al hebben.
Volgens mij is dat de reden waarom ze die V12 in de CLS en ML leggen, omdat die ook past, en een biturbo V8 ook rond datzelfde vermogen gaat zitten ongeveer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKan je bvb de oude 7.3 V12 in recentere modellen steken? Of een twin-turbo 6.2 V8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGeluid was wel insane bruut en luid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Wat een vette moderne AMG.
Ik vind hem nog steeds zaliger dan de 63.
Tegelijk meer understated, en toch bruter.
Comment
-
Comment