Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ow wist ik niet, ik dacht dat de 63AMG al een tijdje werd vervangen voor de 65AMG. Niet dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Aangezien een CLS65AMG niet bestaat AF-fabriek
      Idd, dat zou moeten gebeuren in Affalterbach bij AMG Performance center of HWA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Idd, dat zou moeten gebeuren in Affalterbach bij AMG Performance center of HWA
        Kan wel denk ik zo. Toen ik op rondleiding was waren ze de laatste hand aan het leggen aan een S65 AMG met 700 pk. (is iets anders, maar als je geld hebt doen ze daar alles)

Manfred heeft me trouwens ook gezegd dat zijne beste klant (staat hier nog een foto van zijn kar) een ML65 AMG heeft.

Comment

• Uiteraard kan dat bij Performance center.

Er is niets wat niet kan, tenzij het technisch onmogelijk is

Comment

• Kan je bvb de oude 7.3 V12 in recentere modellen steken? Of een twin-turbo 6.2 V8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Kan je bvb de oude 7.3 V12 in recentere modellen steken? Of een twin-turbo 6.2 V8?
              Als je genoeg betaald zullen ze dat ongetwijfeld doen.

Hoewel de twin-turbo V8 precies niet doorontwikkeld is. Er waren proefversies van, en ik had het blok eerlijk gezegd al verwacht in een of andere AMG.

Misschien dat ie in de SLC komt te liggen, of misschien in de volgende E-klasse AMG om de RS6 te overklassen, ofwel is het toch gebleken dat het blok eigenlijk overbodig zou zijn omdat ze de Biturbo V12 ook al hebben.

Volgens mij is dat de reden waarom ze die V12 in de CLS en ML leggen, omdat die ook past, en een biturbo V8 ook rond datzelfde vermogen gaat zitten ongeveer.

Comment

Kan je bvb de oude 7.3 V12 in recentere modellen steken? Of een twin-turbo 6.2 V8?
                Met geld kan je veel, met pakken geld kan je "alles". Tenzij de techniek het niet toelaat.

Comment

• Comment

• fuck zalig

中欧体育·(中国大陆)官方网站【amg-360.com】光速接入首页界面美观丰富 充值快捷 国际级体育电竞包赔信誉平台亚洲首选!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      Fak! Die nieuwe uitlaatsystemen van AMG =

Comment

• Voor de aanhangers van de huidige SL

Enige wat aan deze kar positief kan genoemd worden is dat de zijplaatjes hier in koetswerkkleur zijn en niet in dat lelijke blinkende plastic.

Comment

• vet

ziet er een auto uit voor carmageddon, tegen 270 over voetgangers rijden

Comment

• Ik vind hem vetter en vetter.

MAAAR, 't moet bijna een AMG zijn, in 350 of 500 ziet 'ie er maar erg duf uit irl

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                  Idd, die velgen en die spoiler zijn echt lelijk.

Comment

• Geluid was wel insane bruut en luid

Comment

Geluid was wel insane bruut en luid
                                      Feit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Wat een vette moderne AMG.

Ik vind hem nog steeds zaliger dan de 63.

Tegelijk meer understated, en toch bruter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Wat een vette moderne AMG.

Comment

Working...
                                          X