Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    M5 = handbak

zo en niet anders
    Dat bedoel ik.

En ik durf dat een nadeel te noemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Qua sportiviteit wel vind ik.

Al een 211 gereden met Airmatic? Want dat maakt serieus verschil zeggen ze, en dat is standaard op de 220 dacht ik.

Bij een S merk je echt dat je dat extra gewicht/lengte bij hebt, en ik heb de indruk dat de 211 ook een iets directer stuur heeft.
      De facelift 211 (63) is nóg beter, maar dat is de E60 ook ivm de E39 veronderstel ik (buiten looks en sound)
      ik denk dat die 280cdi T dat had ja. Ik bleef het een wiebelboot vinden in bochten, en het stuurgevoel vrij vaag.

De keren dat ik in een 220 zat leek me die beter over de weg te zoeven. Jammer genoeg nog niet achter het stuur ervan gezeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Al een 211 gereden met Airmatic?

Ja. En dat trekt op geen ballen.

Comment

• Een W220 is één van de best rijdende moderne benzen.

Een W211 vergelijken daarmee is dan ook zoals appels en peren.

Een 211 blijft een E-klasse. De S-klasse rijdt stabieler en homogener, ja, zelfs sportiever misschien, vind ik zelf. Je hebt de indruk dat je met een lichtere auto onderweg bent dan dat het is, en dat heb je bij een een E-klasse (beide W210 en W211) niet.

Vind ik.

Comment

• C55 AMG

Het interieur is wel minder.

Comment

• CL63 AMG

Comment

• SL55 AMG met aangepaste navigatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                  CL63 AMG

Bloedmooi!

AARSlelijk!

Spijtig...ik zou nochtans verliefd kunnen geworden zijn op die car.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                      C55 AMG

Het interieur is wel minder.

Wat een kar...

Wat is er mis met 't interieur, behalve 't stuur dat rechts staat? Die matten zwier je er zo uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Wat een kar...

Wat is er mis met 't interieur, behalve 't stuur dat rechts staat? Die matten zwier je er zo uit.
                        Dacht net hetzelfde, ik vind het interieur wel geslaagd dan

Comment

• eigelijk zoveel knapper dan een C63.

die discretie

Comment

• Die matten zijn vet.

Comment

• Die matten zouden knap zijn als ze vet zouden zijn, ja. Goed vet. Echt VOL met vet. Zodat ze volledig zwart zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                eigelijk zoveel knapper dan een C63.

die discretie
                                ² Eén van de geilste Benzen van de laatste 10 jaar.

Comment

• Droomkar zo'n C55....ik vrees alleen dat dat ding tegen de sterren op zuipt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    ² Eén van de geilste Benzen van de laatste 10 jaar.
                                    En binnen 15 jaar een van de geilste Benzen van de laatste 25 jaar, tijdloos model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Droomkar zo'n C55....ik vrees alleen dat dat ding tegen de sterren op zuipt.

Denk je?

Heb er eigenlijk niet zo'n idee van, maar denk dat zo'n ding een normaal verbruik heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Denk je?

Heb er eigenlijk niet zo'n idee van, maar denk dat zo'n ding een normaal verbruik heeft.

Ergens op het web gevonden: goed doorrijden, ca 1/3 Stadt, 1/3AB und 1/3 Landstraße: 15,5 liter.

En officieel denk ik:

Fahrleistungen / Verbrauch Höchstgeschwindigkeit in km/h 250 Beschleunigung 0-100 km/h in Sekunden 5,4 EG-Gesamtverbrauch in Liter/100 km 12,3 EG-Verbrauch innerorts in Liter/100 km 17,8 EG-Verbrauch außerorts in Liter/100 km 9,2

Ik had het inderdaad nog erger voor ogen, toch vind ik het nog veel voor dergelijke prestaties.

Comment

• True, voor een C-klasse'tje blijft dat veel.

Hoewel zo'n auto natuurlijk ook alweer 1700kg weegt...

Comment

Working...
                                          X