Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Al een 211 gereden met Airmatic? Want dat maakt serieus verschil zeggen ze, en dat is standaard op de 220 dacht ik.
Bij een S merk je echt dat je dat extra gewicht/lengte bij hebt, en ik heb de indruk dat de 211 ook een iets directer stuur heeft.
De facelift 211 (63) is nóg beter, maar dat is de E60 ook ivm de E39 veronderstel ik (buiten looks en sound)
ik denk dat die 280cdi T dat had ja. Ik bleef het een wiebelboot vinden in bochten, en het stuurgevoel vrij vaag.
De keren dat ik in een 220 zat leek me die beter over de weg te zoeven. Jammer genoeg nog niet achter het stuur ervan gezeten.
Een W220 is één van de best rijdende moderne benzen.
Een W211 vergelijken daarmee is dan ook zoals appels en peren.
Een 211 blijft een E-klasse. De S-klasse rijdt stabieler en homogener, ja, zelfs sportiever misschien, vind ik zelf. Je hebt de indruk dat je met een lichtere auto onderweg bent dan dat het is, en dat heb je bij een een E-klasse (beide W210 en W211) niet.
Heb er eigenlijk niet zo'n idee van, maar denk dat zo'n ding een normaal verbruik heeft.
Ergens op het web gevonden: goed doorrijden, ca 1/3 Stadt, 1/3AB und 1/3 Landstraße: 15,5 liter.
En officieel denk ik:
Fahrleistungen / Verbrauch Höchstgeschwindigkeit in km/h 250 Beschleunigung 0-100 km/h in Sekunden 5,4 EG-Gesamtverbrauch in Liter/100 km 12,3 EG-Verbrauch innerorts in Liter/100 km 17,8 EG-Verbrauch außerorts in Liter/100 km 9,2
Ik had het inderdaad nog erger voor ogen, toch vind ik het nog veel voor dergelijke prestaties.
Comment