Het doet de wagen enorm veel oneer aan. Ik zie het gewoon als een daad van respect voor een meesterwerk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenDat snap ik nu eens echt niet sè... Ok als je 'm hoog zet om op terrein te rijden, maar zet 'm dan toch alstublieft terug op z'n lage stand als je 'm parkeert
-edit-
Zoals uit de post hierboven blijkt bekijk jij het puur uit esthetisch oogpunt... mij zou het niets kunnen schelen dat een voorbijganger mijn wagen knapper vindt als hij lager hangt, dit komt de chauffeur het beste uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenJa, we kwamen terug van onze reis. En we willen dan uit gaan eten met de ML die hier een weekje stil stond. De ML reageert niet op de sleutel..
Dan maar de "échte" sleutel eruit schuiven en daarmee proberen. Uiteindelijk gelukt om hem open te krijgen, maar dan gingen de lichten niet aan in het interieur en wou hij niet starten.
Dan maar naar de 24h service gebeld. Blijkbaar was er iets in de wagen dat de batterij leeg heeft gezopen..
Dit is zeker al de 5de keer dat we problemen hebben met de ML.
Mijn vader zei me nog, binnen een jaar vliegt deze buiten.
Dan komt er waarschijnlijk een 2-deurs ofzo in de plaats. En tegen dat de Aston Martin Rapide uitkomt, vliegt de S ook de deur uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenooh nee een platte batterij, mijn auto is slecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenooh nee een platte batterij, mijn auto is slecht
Zijn AMG is dan slecht
De M5 met platte batterij is normaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, zijn auto is niet slecht.
Zijn AMG is dan slecht
De M5 met platte batterij is normaal
Owja, de AMG heeft een ongeval gehad, baaaaaad car
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenWaarom zou je hem lager zetten? Zo stap je er veel makkelijker in en uit... Wat is het nut van hem laag te zetten als je er toch niet mee rijdt?
!
Het is beter voor dat systeem dat hij op de laagste stand staat, dus het minst vermoeiende.
Wat een antwoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
Het is beter voor dat systeem dat hij op de laagste stand staat, dus het minst vermoeiende.
Wat een antwoord
Wat een bullcrap is dat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIn het lamborghini topic hadden we het er al over gehad en was het daar wel het beste, waarom hier dan niet?
maar toch het 2de van zijn antwoord
Comment
Comment