Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En anderzijds is een GT een sportwagen die toch nog enige comfort bevat, die lijn is met een beetje goede wil door te trekken naar deze auto .
En een GT is ook een 'Grand Tourer' op z'n renault's . Zo kan ik nog wel wat uit m'n mouw schudden .
Ik weet wel dat het niet echt een GT is in de echte zin van het woord maarja . AMG-063 was al bezet .
Dit is trouwens de keuze van m'n vader, ik of Nils zitten hier voor niets tussen, maar ik vind het zeker geen slechte keuze .
Even wikipedia erbij gehaald
Gran Turismo, meestal afgekort tot GT, is een type auto. Voorheen was een GT een wagen die gemaakt is om grote afstanden op hoge snelheid af te kunnen leggen. Het is een sportieve wagen, maar die in tegenstelling tot een echte sportwagen niet volledig gericht is op prestaties ten nadele van comfort. De term Gran Turismo komt uit het Italiaans maar wordt algemeen gebruikt. In het Frans gebruikt men echter Grand Tourisme, in het Engels spreekt men soms over Grand Touring of Grand Tourer. In de autosport wordt GT gebruikt voor racewagens die gebaseerd zijn op modellen die gehomologeerd zijn voor de openbare weg.
Die laatste zin kan ik dan ook weer wat linken met de DTM
Zever, ik weet het, but who cares
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Dat eerste is niet echt Benz achtig
En hoeveel zuipt 'ie zowat?
Soundfragmentjes zijn altijd welkom
Zelf ook al mee mogen rijden?
M'n vader mist inderdaad de vering uit z'n E, maar als hij kiest voor het performance pakket kon hij zich verwachten aan deze ophanging. Voor mij kan het niet hard genoeg zijn .
Je krijgt'm echt niet onder de 14-15 liter en deze waarden komen zeer zelden voor.
Een soundfile hebben we nog niet kunnen maken.
Ik heb er nog niet zelf mee mogen rijden, ik durf dat niet goed vragen en ik denk dat ik het antwoord toch al ken . Nuja, daarom was het goed dat we die test 63 hadden enkele maanden geleden, zo weet ik al een beetje hoe het rijdt.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment