Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moest je nu gewoon dat kot waar die Benzen en BMW staan uitkuisen, garagedeuren inhangen en héél lichtjes verwarmen zouden die karren in veel betere toestand blijven... Als je dan met de AMG gaat rijden (hoe ist daar eigenlijk mee? ) kan de Cherokee daar ook binnen.

RRD = goed bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Wat is daar gevaarlijk aan?

Dat ding remt zogezegd niet (oké, je kan de wielen niet blokkeren, so what), en als de remmen vochtig zijn (trommels achteraan), sta je op een afrit soms achterstevoren.

Maar zo'n kar is dan ook geen racemachien. Dat dient gewoon om heerlijk te cruisen en af en toe eens brullen.

Comment

Moest je nu gewoon dat kot waar die Benzen en BMW staan uitkuisen, garagedeuren inhangen en héél lichtjes verwarmen zouden die karren in veel betere toestand blijven... Als je dan met de AMG gaat rijden (hoe ist daar eigenlijk mee? ) kan de Cherokee daar ook binnen.

RRD = goed bezig.

Dat is waar.

Dan nog hebben we te weinig plaats.
        + ALS die AMG bolt, wil ik die ook in een garage kunnen zetten, of tenminste beschut.

AMG'tje is nog niet weggelopen.

Comment

• Fuck ik ben precies carlito.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Fuck ik ben precies carlito.
            Je doet het jezelf aan .

Comment

Je doet het jezelf aan .

I know.

Het ergste is dat het énige wat voor zo'n oponthoud zorgt is dat fucking contacslot. Eens dat geregeld is, is al de rest easy peasy én plezant.

Dit slotgedoe is gewoon heel tijdrovend en vooral heel onduidelijk.

Zal er me nog eens op concentreren dit weekend. Als ik tijd heb.

Comment

• Comment

• Wow lelijke velgen op die sheikh-mobiel.

Comment

• Grappig dat de spiegels op de G-klasse zo klein zijn/blijven. Of zijn deze ook aangepast?

Comment

• Comment

• Van 't weekend met open mond op een voorbijrijdende CL 63 AMG staan gapen.

Damn, ik wil dat! Zo'n zalige kar.

Mag wel een 65 zijn voor mij, maar die klinkt zo mooi niet, zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Prachtig gewoon. Eigenlijk ben ik een MB R-lover geworden. Helaas ben ik één van de weinigen.
                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Van 't weekend met open mond op een voorbijrijdende CL 63 AMG staan gapen.

Damn, ik wil dat! Zo'n zalige kar.

Mag wel een 65 zijn voor mij, maar die klinkt zo mooi niet, zeker?
                            Een 65 klinkt nog altijd geweldig, maar een 63 klinkt veel brutaler en minder beschaafd vind ik.

Maar dat koppel van een 65 is natuurlijk leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                              Prachtig gewoon. Eigenlijk ben ik een MB R-lover geworden. Helaas ben ik één van de weinigen.
                              Ik vind hem ook zalig, vooral ook de 63 amg. Alleen vind ik die motor toch beter passen bij andere modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Ik vind hem ook zalig, vooral ook de 63 amg. Alleen vind ik die motor toch beter passen bij andere modellen.
                                Inderdaad. Ikzelf heb onlangs met een R320CDI gereden. Meer dan vlot genoeg. De R-en kun je nu aan zeer schappelijke prijs kopen. Een FULL-FULL-option of maw AAAAALLLES erop en eraan kost een R320CDI lang model een 65000 euro. Mijn Q7 kost quasi evenveel maar heeft belange niet die hoeveelheid opties (de R had bijv. panoramisch dak, dvd-scherm achteraan, 7-rij, lang-modeluitvoering, enz.).
                                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Daarnet een ML63 AMG gezien hier in Kortrijk. Maar ik betwijfel of het Matthi zijn ma was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Daarnet een ML63 AMG gezien hier in Kortrijk. Maar ik betwijfel of het Matthi zijn ma was.
                                    Frituur gesloten op maandag?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Frituur gesloten op maandag?
                                      Da gaat hem blijven achtervolgen é.

Nee er zat een oudere man in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        Wow lelijke velgen op die sheikh-mobiel.
                                        Dat zijn jammer genoeg de standaardvelgen voor de laatste versie G 55 AMG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          Volgens mij heeft die kerel zijn G nooit langer dan een paar maanden.

Nrplaat 1 me wants

Comment

Working...
                                          X