Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AMG Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichtenhttp://spots.autogespot.com/viewimag...23102008113746
Faker of niet?
Fout:
-Zilvere koplampbehuizing
-Chroom strips op flank
-Geen wielkastverbredertjes achteraan
Verdacht:
-witte diffusor
Juist:
-grill
-motorkap
-velgen
-flank vooraan
-remmen denk ik
Iemand zou 'es de foto moeten 'n pak lichter maken, zodat de remschijven te zien zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Vind dat precies maar kleine remzadels voor 'n C 63 te zijn. Die heeft toch knoerten van remzadels?
Iemand zou 'es de foto moeten 'n pak lichter maken, zodat de remschijven te zien zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenIs inderdaad ne FAKER..... een C63 heeft zwarte koplampen...... BUSTED maar wel netjes gedaan.
Mij lijkt het dat je een faker vooral aan de remmen kan herkennen, zoals gTa zegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenmathi kheb jullie 63amg ML zien staan aan het station in kortrijk. nogmaals dikke machiene ze met ringstickertje
Mijn moeder stond te wachten op mij aan het station.
Je hebt mij juist gemist denk ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Vind dat precies maar kleine remzadels voor 'n C 63 te zijn. Die heeft toch knoerten van remzadels?
Comment
-
Dit zijn z'n remmen, wat uitgelicht.
Als je dat vergelijkt met de remmen van een echte C 63 ... dan is het wel duidelijk.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenidd.. zijn 'floating' remklauwen op 't eerste zicht.. AMG's hebben altijd mega 6-piston (of meer) 'fixed' remklauwen.
vorige w203 C350 had fixed calipers (ik dacht 4 piston) vooraan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDubai
Comment
Comment