Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AMG Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
    Wat is't verschil tussen floating- en fixed remklauwen?

Los en vast? Maar ik kan het mij niet goed voorstellen.

Bij 'fixed' remklauwen zitten er zuigertjes aan beide zijden, die dus langs beide kanten de remblokken op de schijf duwen.
    Deze remklauwen kunnen op zich niet bewegen.

Zwevende remklauwen hebben slechts langs één zijde (die het dichtst bij de motor) een zuiger. De klauwen in hun geheel zitten vast op asjes, die het mogelijk maken de remklauw heen en weer te schuiven.
    Als je remt, duw je de zuiger naar buiten, en duw je dus met die zuiger tegen de remblok die op zijn beurt tegen de remschijf duwt. Maar... je duwt ook de remklauw in z'n geheel naar achter door die beweging, zodanig dat de buitenste remblok ook tegen de remschijf wordt gedrukt.

Moeilijk uit te leggen... Maar 't zit ontzettend simpel in elkaar...

Edit: prentjes.

Zwevende remklauw:

Alle uitleg:

Disc brakes are the most common brakes found on a car's front wheels, and they're often on all four. This is the part of the brake system that does the actual work of stopping the car. Find out all about disc brakes -- even when to replace the pads.

(klik op het figuurtje 'apply brakes' en alles wordt duidelijk. )
    Last edited by ; 29/10/2008, 20:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Dubai
      De UEA hebben de grootste ecologische voetafdruk van de wereld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Indd, wist ik niet!

1. Qatar
        2. Kuwait
        3. UAE

Comment

Dat verwondert me nu niet

Comment

• Haha, check België.

Comment

Komt door al die supercars waarschijnlijk

Comment

• Als ik de lotto win om hem daarna nog eens te winnen emigreer ik daar ook naar toe. Punt. Voetafdruk of niet. Zolang die voet maar op het gaspedaal van een supercar duwt.
                AutoMinded.be

Comment

Zot eigenlijk

Voor mij leek dubai nog een vrij rustig, mondain strandparadijs.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Wat wil je daar nu gaan zoeken....die gasten hebben geld...olie...en zand.

Verder niks

Comment

• US it is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                        Als ik de lotto win om hem daarna nog eens te winnen emigreer ik daar ook naar toe. Punt. Voetafdruk of niet. Zolang die voet maar op het gaspedaal van een supercar duwt.
                        daar heb je 1 autostrade met een flauwe bocht

en verder steden

je zult een zandjeep moeten kopen om je uit te leven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Wat wil je daar nu gaan zoeken....die gasten hebben geld...olie...en zand.

Verder niks
                          Zéér mooi land, op vlak van natuur én architectuur, al is het nu een groot bouwwerf (toch 2 jaar geleden) zeker de moeite waard om het te bezoeken.

Maar om daar te gaan wonen?

'k Ben er geweest en na een week had ik het daar al gezien, behalve de auto's...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Als je de lotto twee keer wint ga je toch gewoon aan de Côte d'Azur wonen, ergens een villa niet te ver van monaco en genoeg bergweggetjes om u uit te leven. EN dan nog eens schone vrouwen op het strand ook!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                Als ik de lotto win om hem daarna nog eens te winnen emigreer ik daar ook naar toe. Punt. Voetafdruk of niet. Zolang die voet maar op het gaspedaal van een supercar duwt.
                                Zoals LL zei daar is niks te doen, je zult je dood vervelen.

Comment

• Pas op, vriend van mij was gisteren kamelen aan het neuken in Dubaï. Hij zei me dat ie het toch best leuk vond. Hij ging borstimplantaten op de rug van zijn vriendin laten zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                    Shopping center?

Dat is de auto van de pa van iemand op mijn school.

Comment

• Kan iemand mij zeggen welke aftermarket uitlaten er bestaan voor een ML63?
                                      Volgens Heinz bestaan er geen, en als je je ML luider wilt laten klinken moet je de einddempers leeg laten halen, ofzo.

Kan iemand mij helpen?

Comment

• Carlsson heeft er eentje, Brabus ook, Heinz kent er niets van

Comment

• Ja, ik kan u naar een gesticht brengen, daar helpen ze je wel verder.

Poten af van die kar matthi

Comment

Working...
                                          X